מיזם חדש יקל על תושבי ירושלים שעובדים מהבית - כך זה יעבוד

עובדים מהבית ומחפשים חלל עבודה בירושלים? עריית ירושלים השיקה מפה חדשה שמנגישה את כלל מרחבי העבודה המשותפים ובתי הקפה בעיר, שמאפשרים לעבוד בסביבה חברתית ונעימה

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/03/23 18:11 ח באדר התשפג

מיזם חדש יקל על תושבי ירושלים שעובדים מהבית - כך זה יעבוד
מרחבי עבודה בירושלים, צילום: דוברות עיריית ירושלים

ירושלים למען העוסקים מהבית: מפה ייעודית חדשה תאפשר לעובדים מביתם להכיר ולהיחשף למגוון חללי העבודה המשותפים ובתי הקפה בשכונות העיר, המזמינים אותם לעבוד בהם בסביבה חברתית ונוחה, לייצר אינטראקציה אישית ועסקית ולשמור על שגרת עבודה.

עיריית ירושלים מקדמת ומפתחת תחום חדש - בעלי עסקים שעובדים מהבית 

בשנים האחרונות, עיריית ירושלים מקדמת ומפתחת תחום חדש המוקדש כולו לטיפוח בעלי העסקים העובדים מהבית. כחלק מכך, ובמטרה להעניק מענה לשניים מהאתגרים הגדולים בקרב קהילת העוסקים מהבית בעיר - בדידות עסקית-מקצועית וקושי לייצר שגרת עבודה בריאה, יצאה לדרך יוזמה המנגישה עבורם מפה עם מגוון מרחבי העבודה בעיר.

מרחבי עבודה בירושלים

מרחבי עבודה בירושלים צילום: דוברות עיריית ירושלים

 עובדים מהבית? איך משתמשים במפה?

את המפה עם כל המרחבים ובתי העסק, ניתן למצוא באתר העירייה (דרך העמוד "השכונה שלי על המפה" וסימון קטגוריית "מרחבי ופינות עבודה"). בנוסף, כל המקומות מופיעים גם כרשימה הנמצאת בעמוד "עוסקים מהבית" באתר.

הרשימה כוללת את הכתובות של בתי העסק, שעות הפעילות שלהם ומידע רלוונטי נוסף. ברשימה ניתן למצוא מגוון של עסקים ברחבי העיר, ביניהם בתי קפה, מרכזים קהילתיים ואפילו הגן הבוטני. עסקים ירושלמים נוספים מוזמנים כל העת להצטרף אליה, באמצעות פנייה לאגף קידום עסקים בעירייה.

מפה

מפה צילום: צילום מסך אתר עיריית ירושלים


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368