בועז ביסמוט קיבל משכניו מכתב מאיים: "למה? כי אני דמוקרט?"

ברקע ההפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט, חבר הכנסת מהליכוד קיבל מכתב איום משכניו: "אם את המדינה תקרעו לגזרים חייך בחרוזים יתמלאו מרורים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 01/03/23 10:48 ח באדר התשפג

בועז ביסמוט קיבל משכניו מכתב מאיים: "למה? כי אני דמוקרט?"
בועז ביסמוט, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אירועי המחאה נגד התיקונים במערכת המשפט של השר יריב לוין ויו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן, נמשכים גם היום (ד') בעצימות גבוהה ותחת הכותרת "יום השיבוש הלאומי". כבישים רבים נחסמו ועומסים תנועה הורגשו הבוקר בעיקר במרכז הארץ. ברקע ההפגנות חבר הכנסת מהליכוד, בועז ביסמוט, קיבל מכתב איום משכניו בגלל הרפורמה המשפטית.

ביסמוט תיאר בגל"צ: "כאשר אני יוצא מפתח ביתי הבוקר אני פותח את תיבת הדואר ובדרך כלל יש שם חשבונות לשלם, ועיתונים, כי מה לעשות אני חצי נלהב עדיין מעיתון בדפוס. ואני מוצא שם הבוקר, ממש הבוקר, אני מוצא מכתב שאחסוך מכם את כולו - 'ביסמוט היקר, השכנים כועסים, אל תצפה לחיוכים מנומסים, אם את המדינה תקרעו לגזרים חייך בחרוזים יתמלאו מרורים". 

חבר הכנסת מהליכוד סיים לצטט מן המכתב שקיבל, ותהה בקול: "אני בא בכוונה טובה, מה, מה יהיה מחר? מה זה מרורים? אילו מרורים אני אוכל? למה? כי אני דמוקרט?". 

"מכירת החיסול של ההייטק הישראלי"

ובתוך כך, אנשי מחאת ההייטקיסטים העמידו הבוקר את מיצג "מכירת החיסול של ההייטק הישראלי", במתחם שרונה. מאות דגמי מחשבים ניידים הונחו על הרחבה, והמארגנים הסבירו כי הם מדמים בריחת משקיעים ונטישת חברות את מדינת ישראל. 

ניר ברק  ממובילי מחאת ההייטק: הסביר: "אנחנו פותחים את יום המחאה הגדול במיצג ענק בשרונה מתחת למגדל הממשלה כי הממשלה בדרך להרוס את ההייטק. אנחנו יוצאים היום למחות ולעצור את המהלך המסוכן שמובילה הממשלה. חייבים להתנגד להפיכה המשטרית". 

צילום: מחאת ההייטקיסטים, רוני לוינסון