השרה לשעבר לא סולחת לסטרוק: "לעולם לא אשכח את הרגע הזה"

חברת הכנסת מרב כהן מיש עתיד סיפרה איך בזמן שכיהנה כשרה בממשלה הקודמת, שרת ההתיישבות האשימה אותה מול משפחה שכולה שבתם נרצחה בגללה: "אין מילים שיכולות לתאר את ההלם שאחז בי באותו הרגע" | סטרוק התנצלה: "לא חושבת שכך אמרתי את הדברים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/02/23 16:15 ז באדר התשפג

השרה לשעבר לא סולחת לסטרוק: "לעולם לא אשכח את הרגע הזה"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חברת הכנסת מרב כהן מיש עתיד סיפרה אמש (ב') מעל בימת הכנסת איך שרת ההתיישבות,אורית סטרוק האשימה אותה מול משפחה שכולה שבתם נרצחה בגללה בזמן שכיהנה כשרה לשוויון חברתי בממשלה הקודמת.

"לעולם לא אשכח את הרגע הזה שבו ח"כ סטרוק פנתה לאם האבלה, בנוכחותי ובלי להניד עפעף האשימה אותי ואת הממשלה שאני חברה בכך שבתה נרצחה. אין מילים שיכולות לתאר את ההלם שאחז בי באותו הרגע", אמרה כהן.

ח"כ סטרוק

ח"כ סטרוק צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סטרוק התנצלה: "לא חושבת שכך אמרתי את הדברים"

בעקבות דבריה, שרת התיישבות, אורית סטרוק התנצלה ואמרה כי "אתחיל בבקשת סליחה ממירב ‎כהן לא חושבת שכך אמרתי את הדברים, אבל אם כך הרגשת אותם - אני מתנצלת ומבקשת סליחה. לממשלה, כל ממשלה, יש אחריות למנוע ולסכל טרור". 

עוד הוסיפה וכתבה "גם במציאות שנוצרה בשל אוסלו יש טעויות שלא עושים כפי שעשה בני גנץ כשהחליט, כמחווה לאבו מאזן, להוציא את צה"ל מפעילות במרכזי הערים הפלסטיניות בשומרון, ובכך איפשר את צמיחת הטרור ("גוב האריות" ושות') למימדים מפלצתיים. את זה צריך היה למנוע אז וצריך למנוע עכשיו כפי שדורש אבו מאזן. זו היתה האחריות שלהם כממשלה. זו האחריות שלנו כממשלה. ושלי כשרה. אין להימלט ממנה, ויש לפעול לאורה".