הותר לפרסום החשוד ברצח פולינה וייסמן ז''ל: בן ישוב קהילתי דתי

משטרת ישראל עצרה את החשוד ברצח פולינה וייסמן ז''ל בעיר אשדוד, ולאחר שהכחיש את המיוחס לו, חזר בו | מחקירת המשטרה עולה כי בין השניים התגלע ויכוח לכאורה על רקע כספי, שלאחריו תקף החשוד את המנוחה

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 23/02/23 16:00 ב באדר התשפג

החשוד ברצח פולינה וייסמן ז''ל: בן ישוב קהילתי דתי
פולינה ווייסמן, קורבן רביעי בתוך שבועיים, צילום: באדיבות המשפחה

ביום שלישי פתחו שוטרי מרחב לכיש בחקירת רצח פולינה וייסמן ז"ל, כבת ה-41, בעיר אשדוד, ועצרו את החשוד ברצח שתחילה הכחיש את המיוחס לו, ואף האשים את בן זוגה. היום (ה'), לאחר שורה של פעולות חקירה, הוא נשבר, הודה במעשה ואף שחזר אותו. 

רצח ללא היכרות מוקדמת

שלשום כוחות משטרה הוזעקו לביתה של פולינה, שם היא אותרה כשהיא פצועה באורח אנוש, ומותה נקבע בבית החולים. עם התקדמות חקירת המשטרה הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר זהותו של החשוד ברצח, צעיר כבן 23 תושב אבן שמואל הקהילתי דתי, והוא נעצר לחקירה בחשד לרצח, שבמסגרתה הובא לזירת הרצח, שם שיחזר את מעשיו.

מחקירת המשטרה עולה, כי ביום הרצח, התקיים לפי החשד מפגש בין החשוד לקורבן מבלי שהייתה ביניהם היכרות מוקדמת, והתגלע בין השניים ויכוח לכאורה על רקע כספי, שבמהלכו עזב החשוד את דירת הקורבן, ושב אליה לאחר זמן קצר, שם תקף אותה לפי החשד באמצעות חפץ חד או קהה וגרם למותה.

זית הרצח באשדוד |

זית הרצח באשדוד | צילום: Flash90

בית משפט השלום באשקלון, נעתר אתמול לבקשת המשטרה, והאריך את מעצרו של החשוד עד לתאריך ה-2.3.23. פקד נאור זדה, קצין תשאול בימ"ר לכיש, אמר היום: "על פי החשד, נעצר גבר שרצח את הקורבן באכזריות בנסיבות שנבדקות. בתשאול מקצועי של חוקרי הימ"ר החשוד ביצע שיחזור לאירוע".