העיתונאי התפוצץ על הח"כ הפצוע: "פודל"

העיתונאי בן כספית תקף את חבר הכנסת בועז טופורובסקי מיש עתיד לאחר שלחץ את ידו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו לאחר ההצבעות על הסעיפים הראשונים של הרפרומה המשפטית: "הוא צריך צווארון אלסטי על הראש"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 21/02/23 13:46 ל בשבט התשפג

העיתונאי התפוצץ על הח"כ הפצוע: "פודל"
בן כספית , צילום: Flash90

על אף הדרמה וצעקות ההתנגדות הבלתי פוסקות במהלך ההצבעה על הסעיפים הראשונים של הרפורמה המשפטית אמש (ב'), תועד רגע חביב במיוחד שלא רואים בכל יום בכנסת. חבר הכנסת בועז טופורובסקי מיש עתיד, שהגיע אמש לראשונה למשכן לאחר תקופת החלמה ארוכה בעקבות תאונת הדרכים שעבר בחודש שעבר לחץ את ידו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו  בעוד שאר חברי הכנסת עומדים סביבם ומחייכים בחיבה. הרגע המדובר זכה לאינסוף תיעודים ולייקים ברשתות החברתיות, ורבים פרגנו לנבחרי הציבור על רגעי האנושיות.

העיתונאי התפוצץ על הח"כ הפצוע: "פודל"

מי שפחות התחבר לפרגונים הוא העיתונאי בן כספית, שביקר בחריפות את חבר הכנסת טופורובסקי. "מה שראו אתמול מיליוני ישראלים שבורי לב בטלוויזיה, מצד הנציגים שלהם בכנסת, החל מבועז טופורובסקי הכסיל, שמסתחבק, מכרכר, מקשקש כמו פודל סביב ראש הממשלה, נתניהו, הוא לא צריך צווארון אלסטי, הוא צריך צווארון אלסטי על הראש", תקף העיתנואי.

הקואליציה והאופוזיציה ברגע קטן של חסד

הקואליציה והאופוזיציה ברגע קטן של חסד צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

עוד הוסיף ואמר כי "מה שיש להם לעשות זה להסתחבק אחרי ההצבעה, עם ישראל יושב ומביט בכם, לא צריך לדבר עם האנשים האלה יותר, לא הייתם צריכים להשתתף בהצבעה הזאת בכלל, שיהיה 64-0 זו דיקטטורה ככה זה צריך להיראות, מה האידיוט שאמר לכם להצביע בכלל. ואחרי זה גנץ מסתחבק עם יריב לוין, עם המתנקש הראשי".