מנהיגת המחאה לא מתנצלת: "טלי גוטליב תצביע נגד הבת שלה"

שקמה ברסלר, אחת המנהיגות של המחאה נגד הרפורמה המשפטית בראיון לכתב כיפה, "ביום שהחקיקה תעבור כולנו נהפוך לעברייני ואנחנו לא ניתן לזה לקרות" ומספרת לאן עוד המחאה תחריף

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 20/02/23 16:47 כט בשבט התשפג

מנהיגת המחאה לא מתנצלת: "טלי גוטליב תצביע נגד הבת שלה"
שקמה ברסלר, צילום: חדשות כיפה

לאחר שלל מחאות ברחבי הארץ הבוקר (ב'), אלפי אנשים עושים בשעה זו את דרכם לעבר רחבת ההפגנה מול הכנסת. בעוד מספר שעות, יצביעו חברי הכנסת על  הסעיפים הראשונים ברפורמה במערכת המשפט בקריאה ראשונה. בהודעה שפרסמו מארגני המחאה הם אומרים: "חברי הכנסת צריכים להבין: ההפיכה המשטרית לא תעבור".

נעמה לזימי במחאה נגד הרפורמה המשפטית צילום: חדשות כיפה

ברסלר: "לממשלה אין לגיטימציה למהלכים שהיא עושה"

בין המפגינים נמצאת גם אחת ממנהיגות המחאה שקמה ברסלר, ברסלר התראיינה לכתב כיפה והסבירה מדוע יצאה למאבק "לממשלה אין לגיטמציה למהלכים שהיא עושה" הם יעשו בכנסת מה שהם רוצים והציבור יגיד את שלו ברחוב/

טלי גוטליב מצביעה נגד הבת שלה

כשנשאלה מה דעתה על התמונות מחוץ לביתה של טלי גוטליב אמרה ברסלר כי טלי גוטליב בעצמה הולכת להצביע בעד חוקים שיפגעו בבת שלה, ואף עקצה את גוטליב והאשימה שאותה שהיא פוגעת בבת שלה. בהמשך אמרה שהיא כן מוכנה להידברות ולשינוי במערכת המשפט, אבל הם ימשיכו למחות כל עוד אקדח החקיקה מכוון לרקה של האזרחים.

שקמה ברסלר בראיון לכתב כיפה צילום: חדשות כיפה

המשטרה: הפעם המספרים נמוכים

לאחר שבשבוע שעבר הגיעו לפי הערכת המשטרה כמאה אלף איש, הפעם המספרים נמוכים ועל פי ההערכות כרגע נמצאים בסביבות הכנסת כ-30 אלף איש, אך בדרך לכנסת נמצאים עוד אלפי אנשים שנמצאים בדרכם למוקד ההפגנה.