אופיר אקוניס: רצח פוליטי הוא עניין של זמן

שר המדע הזהיר בטרם נכנס לישיבת הממשלה בשבועית מפני רצח בפוליטי אפשרי: "ראשי האופוזיציה פשוט מתעלמים מן המציאות ואני אומר לכם כאן הבוקר הזה, 19 בפברואר 2023 - רצח פוליטי לצערי הרב הוא שאלה של זמן"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 19/02/23 11:06 כח בשבט התשפג

אופיר אקוניס: רצח פוליטי הוא עניין של זמן
אקוניס, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

ממשלת ישראל מקיימת היום (א') ישיבת ממשלה כמדי שבוע. שר המדע אופיר אקוניס הזהיר בטרם נכנס לישיבה מרצח פוליטי בישראל, וניתן להבין מדבריו כי אין מדובר בשאלה של "אם", אלא בשאלה של "מתי". 

"הדבר הזה הוא הדבר החמור ביותר שיכול לקרות"

"אני מתריע היום מפני רצח פוליטי בישראל", הכריז אקוניס. "אני חושב שרמת ההסתה של היריבים הפוליטיים עברה כל גבול. היא הולכת ומתגברת, אתם שומעים ורואים את הדברים. ישנם גורמים ובעיקר ראשי האופוזיציה, שפשוט מתעלמים מן המציאות. ואני אומר לכם כאן הבוקר הזה, 19 בפברואר 2023 - רצח פוליטי לצערי הרב הוא שאלה של זמן. אם ראשי האופוזיציה וגורמים אחרים כולל גורמי אכיפת החוק, שרואים את הדברים לא יתעשתו במהירות הדבר הזה עלול לקרות, והדבר הזה הוא הדבר החמור ביותר שיכול לקרות".

אקוניס המשיך ואמר כי אפשר ורצוי להתווכח על הרפורמה המשפטית, וכי הוא בעד ויכוחים והפגנות. "אדם צריך להביע את דעתו, אבל אדם צריך להפסיק להסית, או קבוצת אנשים צריכה להפסיק להסית. לצערי הרב ההסתה הזאת מגיעה גם ממנהיגי המחאה וגם מאנשים במחאה עצמה. אלה גם ראשי ממשלה לשעבר, גם ראשי עיר".