פסטיבל סגול בשומרון חוגג את פריחת התורמוסים

הבוקר נפתח "פסטיבל סגול בשומרון", שמתקיים זו השנה הראשונה, וחוגג את פריחת התורמוסים ברחבי השומרון. יוסי דגן: "מזמין את הציבור לבוא ליהנות מפריחה סגולה יפהפייה על הרי השומרון, ומשלל אתרי התיירות והסיורים באזור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/23 13:28 כו בשבט התשפג

פסטיבל סגול בשומרון חוגג את פריחת התורמוסים
צילום: רועי חדי, תיירות שומרון

החורף בשיאו, ויחד איתו פריחה מרהיבה ברחבי השומרון. לראשונה בישראל מועצה אזורית שומרון מקיימת החל מהבוקר (ו') את "פסטיבל סגול בשומרון" החוגג את פריחת התורמוסים. הפסטיבל החל הבוקר ויימשך לאורך 12 ימים, במהלכו צפויים להגיע אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ, לצפות בפריחה המרהיבה. ומשלל אירועים שילוו את הפסטיבל.

הפסטיבל יכלול דוכני מזון, סלי פיקניק, סדנאות יצירה, סיורים מודרכים וכן נסיעה בטרקטורונים וחוויות שטח, ובימי שישי קבלת שבת מוזיקלית. בתום הבילוי יוכלו המבקרים ליהנות ממזכרות של צילומי מגנטים. הפסטיבל מתקיים כחלק משלל הפעילויות של תיירות שומרון, ששמה לה למטרה לחזק את התיירות בשומרון לאורך כל השנה. הבוקר התקיים אירוע הפתיחה החגיגי של הפסטיבל בישובים שבי שומרון וחוות גלעד הנהנים מפריחה יוצאת דופן, שם מתקיימים ברגעים אלו הופעות סדנאות לילדים הדרכות ועוד. 

ראש המועצה האזורית יוסי דגן הגיע לאירוע הפתיחה החגיגי: "אני מזמין את הציבור לבוא לחזות במראה עוצר הנשימה של מרבדי פריחת התורמוסים ברחבי השומרון. להנות משלל האירועים ומאתרי התיירות ברחבי השומרון. בואו לסגול בשומרון!".