להטמיע חינוך פיננסי בקרב התלמידים

"ארגונים וגופים עסקיים נדרשים להשתנות במהירות", היה המסר העיקרי של מנכ"ל בנק לאומי חנן פרידמן בעת שאירח את פורום ה-15, שבו חברים מנהלים ומנהלות מצטיינים של רשת החינוך מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/02/23 18:47 כה בשבט התשפג

להטמיע חינוך פיננסי בקרב התלמידים
פורום ה-15 אותם אירח מנכ"ל בנק לאומי, צילום: דוברות

מנכ"ל בנק לאומי חנן פרידמן אירח השבוע במרכז הסייבר של לאומי בלוד את מועדון ה-15, שבו חברים מנהלים ומנהלות מצטיינים של רשת החינוך מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא, וכן חלק מחברי הנהלת הרשת. המפגש התקיים כחלק מתכנית העבודה של הרשת לפיתוח מנהיגות בקרב המנהלים.

"ארגונים וגופים עסקיים נדרשים להשתנות במהירות"

פרידמן שיתף את המנהלים בתפיסתו הניהולית, בכל הקשור להובלת שינויים ארגוניים בעידן הנוכחי המאופיין בהאצה טכנולוגית. לדבריו, "העולם שבו אנו חיים היום הוא דינמי משמעותית מבעבר. לכן, ארגונים וגופים עסקיים נדרשים להשתנות במהירות על מנת להמשיך להיות תחרותיים ורלבנטיים ללקוחותיהם". פרידמן שיתף את הנוכחים בתהליכי הדיגיטציה פורצי הדרך שבוצעו בבנק בשנים האחרונות, אשר הביאו את לאומי להוביל את תחום החדשנות במערכת הבנקאית. אחת הדוגמאות היא מרכז הסייבר, שהוא המתקדם ביותר בישראל, שבו התארחו החניכים והמנהלים מבני עקיבא. 

פורום ה-15 אותם אירח מנכ"ל בנק לאומי

פורום ה-15 אותם אירח מנכ"ל בנק לאומי צילום: דוברות

לעודד ולפתח שיטות לימוד נוספות

בהמשך השיחה, שבה לקח חלק גם מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט, העלה פרידמן את הצורך לעודד ולפתח שיטות לימוד נוספות כדי להעניק לתלמידים כלים מקצועיים לשם התמודדות עם אתגרי העידן הנוכחי. לדבריו, "יש לפעול לפיתוח חינוך פיננסי בקרב התלמידים". 

גלט הודה לפרידמן על השיתוף ועל השיח המקצועי. פרידמן מצדו ציין כי הוא שמח להידבר עם מנהלים ומנהלות השואפים ללמידה ומצוינות וכי לאומי ישמח לקחת חלק בכל יוזמה אשר תתרום לתלמידי ותלמידות הרשת, כחלק ממערך החינוך בישראל.