מחריד: שוטר נעצר בחשד שתקף מינית קטינה

שוטר סיור נעצר בחשד לביצוע עבירות מין חמורות בקטינה בת 15 בעת שליווה אותה בחזרה למעון חוסים בו היא שוהה | השוטר הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 16/02/23 12:21 כה בשבט התשפג

מחריד: שוטר נעצר בחשד שתקף מינית קטינה
ארכיון , צילום: דוברות המשטרה

היום (ה') הותר לפרסום כי המחלקה לחקירות שוטרים עצרה שוטר סיור בתחילת השבוע בחשד לביצוע עבירות מין חמורות בקטינה בת 15, בעת שליווה אותה בחזרה למעון חוסים בו היא שוהה. נגד השוטר התנהלה חקירה סמויה במחלקה לחקירות שוטרים. 

על פי החשד, שוטר הסיור כאמור, ביצע עבירות מין חמורות בקטינה בעת מעצרה. השוטר נחקר בחשד למעשה סדום וניסיון אינוס והיום יובא השוטר להארכת מעצר שנייה בבית משפט השלום בתל אביב. החקירה עדיין בעיצומה.

שוטר תקף מינית צעירה שליווה לביתה אחרי שהגיעה למסור תלונה

נזכיר כי לפני כחודשיים, שוטר סיור מתחנת שכונות במחוז תל אביב, נחשד כי ביצע מעשה מגונה בעת שליווה צעירה אל ביתה שהגיעה למסור תלונה בתחנת המשטרה. בנוסף, השוטר ניסה להניא את הצעירה מלהתלונן על מעשיו. ממח"ש נמסר כי השוטר נחקר באזהרה בחשד לביצוע מעשה מגונה, שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה. בית משפט השלום בתל אביב האריכו את מעצרו בארבעה ימים.

צילום: shutterstock

בדיון להארכת מעצרו של השוטר, אמר נציג מח"ש כי "החשוד טוען שהוא ידע שהמתלוננת היא חלשה, מנוצלת ומתמודדת עם קשיים. זה רק מכפיל את החומרה של המעשים. הוא ידע מה מצבה וניצל אותה". בהחלטה על הארכת המעצר, כתבה השופטת אביטל אמסלם גלבוע כי "החשוד נחקר ובגרסתו קשר את עצמו למעשים, לפחות בחלקם, על אף שהסבריו שונים במעט".