לאחר שבועות של חיפושים גור האריות נמצא בדירת מסתור במרכז הארץ

בלשי משמר הגבול ופקחי רשות הטבע והגנים איתרו בבדירת מסתור את גור האריות המכונה "אבו מאלק" שהוחזק באופן בלתי חוקי: "עם קבלת 'ידיעת הזהב' אודות מיקום הגור, קפצו בלשי היחידה מביתם והצליחו לפרוץ את דירת המסתור"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 15/02/23 22:09 כד בשבט התשפג

לאחר שבועות של חיפושים גור האריות נמצא בדירת מסתור במרכז הארץ
"אבו מאלק", צילום: דוברות המשטרה

בשבועות האחרונים הועלו ברשתות החברתיות מספר סרטונים שמתעדים גור אריות אשר כונה "אבו מאלק" ושהוחזק באופן בלתי חוקי. ביחידה המרכזית של מג"ב דרום נפתחה חקירה סמויה שבמסגרתה פשטו הערב (ד') בלשי היחידה ופקחי רשות הטבע והגנים לדירת מסתור באזור המרכז ואיתרו בה את גור האריות, לתדהמתם.

על פי החשד, בתקופה האחרונה נרכש גור האריות מספר פעמים על ידי מספר חשודים שהחזיקו אותו בבעלותם וסחרו בו. הערב, לאחר שנמצא הכפיר הצעיר הוא הועבר לבדיקה רפואית ובהמשך יטופל על ידי פקחי רשות הטבע והגנים.

החקירה במשמר הגבול נמשכת לטובת איתור מעורבים נוספים. רפ"ק רביע כחלול סגן מפקד היחידה המרכזית של מג"ב דרום שהוביל את הבלשים לדירת המסתור, סיפר: "במשך מספר שבועות, כלל בלשי היחידה נרתמו במטרה לאתר את גור האריות שהוחזק שלא כדין וסרטוניו הפכו ויראליים ברשתות החברתיות. עם קבלת 'ידיעת הזהב' אודות מיקום הגור, קפצו בלשי היחידה מביתם והצליחו לפרוץ את דירת המסתור שבאזור המרכז בה הוחזק גור האריות".

הבלשים והגור |

הבלשים והגור | צילום: דוברות המשטרה