האונס בגדרה: החשוד תצפת על הבית לפני שביצע את זממו

בית משפט השלום בראשון לציון האריך בשבעה ימים את מעצרו של ברכאת אבו עסה, החשוד באונס האישה בגדרה. גורם במשטרה הבהיר שהחשוד לא נכנס באופן אקראי לביתה אלא ערך תצפית מקדימה על המקום

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/23 12:30 כב בשבט התשפג

האונס בגדרה: החשוד תצפת על הבית לפני שביצע את זממו
הפגנות בגדרה | , צילום: Flash90

בשבוע שעבר הותר לפרסום שמו של החשוד בביצוע האונס בגדרה, והבוקר (א') בית משפט השלום בראשון לציון האריך בשבעה ימים את מעצרו של ברכאת אבו עסה, החשוד במעשה, ובמשטרת ישראל מעריכים כי בטרם פרץ לבית בגדרה באמצע הלילה, החשוד ערך תצפית על המבנה. על פי החשד, בן ה-22 מהפזורה הדואית בדרום, קשר את האם לעיני בנה בן ה-4, איים עליה בסכין ואנס אותה.

בשבוע שעבר מצאו חוקרי ימ"ר התאמה מלאה ב-DNA שנלקח מהחשוד ובנוסף חלה התאמה בראיות שנאספו במגוון אמצעים טכנולוגיים שהפעילה המשטרה. בפרקליטות צפויים להגיש נגדו כתב אישום חמור בימים הקרובים. על אף הכחשותיו ובעקבות הראיות החותכות לא יערך עימות בין המתלוננת לחשוד.

ב-ynet פורסם כי גורם במשטרה הבהיר שהחשוד לא נכנס באופן אקראי לחלון הראשון שנפתח בבניין - אלא שההערכה היא שהחשוד, שעבד בשכונת גולדה בעיר, הבחין באישה ותצפת אחריה אך לא ידוע כמה זמן. האישה לא ידעה שעוקבים אחריה ולא הכירה את אבו עסה. 

החשוד הבדואי |

החשוד הבדואי | צילום: Hadas Parush/Flash90

שני ערבים ממזרח ירושלים נעצרו בחשד שביצעו עברות מין בקטינה

משטרת ישראל פתחה היום בחקירה בעקבות דיווח שהתקבל לפני מספר ימים בתחנת שפט של מחוז ירושלים, נגד שני חשודים בחשד שביצעו עבירות מין בקטינה בצפון ירושלים. מחקירה ראשונית של המקרה עולה כי החשודים שהכירו את הקורבן, ביצעו בה עבירות מין.

אתמול, החשודים בשנות ה- 20 לחייהם תושבי מחנה שועפאט, נעצרו על ידי שוטרי תחנת שפט ולוחמי מג"ב והם הועברו לחקירה במשטרה. היום, החשודים יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט וחקירת המקרה נמשכת.

מהמידע המודיעיני ועד ללכידה: כך נתפס החשוד באונס בגדרה