"ממשלות בנט ולפיד לא קידמו דבר": כך נראה מעון ראש הממשלה בבלפור

בחודש יולי 2021 נעזב מעון ראש הממשלה הרשמי ובתיעוד מהמקום ניתן לראות היטב את עליבותו | הליכוד: "בניגוד לנטען, הבית בבלפור לא זקוק לשיפוץ, הוא זקוק לבינוי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/02/23 20:12 יח בשבט התשפג

"ממשלות בנט ולפיד לא קידמו דבר": כך נראה מעון ראש הממשלה בבלפור
מעון ראש הממשלה | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מעון ראש הממשלה הרשמי ברחוב בלפור נעזב על ידי בנימין נתניהו אי שם ביולי 2021. כפי שניתן לראות בתיעוד מהמעון הרשמי, המקום מוזנח לגמרי: מהרצפה השבורה והקירות ההרוסים ועד לעזובה הסובבת את הבית.

בלשכת ראש הממשלה מסרו הערב עם פרסום הסרטון כי "בניגוד לנטען, הבית בבלפור לא זקוק לשיפוץ, הוא זקוק לבינוי. במשך שנה וחצי ממשלות בנט ולפיד לא קידמו דבר כדי לקדם ולהשמיש את מעון ראש הממשלה הרשמי בבלפור. עבודות הבינוי במקום צפויות להימשך מספר שנים". 

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימשיך לגור בביתו שברחוב עזה, ובחודש שעבר האשים את ראשי הממשהל לשעבר נפתלי בנט ויאיר לפיד באי-השמשת המעון הרשמי. בסביבת נתניהו ציינו כי ראש הממשלה היה מעתיק את מגוריו למעון הרשמי בבלפור, אך "ממשלת לפיד ובנט לא עשתה דבר במשך שנה וחצי כדי להשמיש את המעון בבלפור, שחלקו הפנימי פונה כליל ולא נעשה דבר כדי להכינו למגורים". עוד נמסר כי נתניהו הנחה את גורמי הביטחון לעשות את כל המאמצים כדי שלא לפגוע באורח החיים של שכניו בירושלים.