דודי אמסלם בדרך לצעד דרמטי? "לפני החלטה חשובה"

חבר הכנסת מהליכוד, שהציב לנתניהו אולטימטום אם הוא לא יקבל תפקיד משמעותי עוד השבוע הוא יפרוש מהקואליציה, פרסם כי הוא לפני החלטה חשובה והתייעץ בעניין עם המקובל הרב ישראל אפרגן

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 06/02/23 19:15 טו בשבט התשפג

דודי אמסלם בדרך לצעד דרמטי? "לפני החלטה חשובה"
דודי אמסלם, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מספר ארבע ברשימת הליכוד, חבר הכנסת דודי אמסלם, ממשיך בניסיונות שלו לקבלת תפקיד משמעותי בממשלת נתניהו השישית. בשיחות שקיים בימים האחרונים עם גורמים בכירים בסביבתו של ראש הממשלה, הציב אמסלם אולטימטום לפיו אם עניינו לא ייפתר עוד השבוע הנוכחי- הוא יהיה מחוץ לממשלה. 

בתוך כך, פרסם אמסלם בעמוד הטוויטר שלו ציוץ בו כתב: "לפני כל החלטה חשובה, אין כמו לקבל מילה חמה ועצה טובה מהרב יעקב ישראל איפרגן 'הרנטגן' שליט"א", וצירף תמונה שלו עם הרב המקובל.

נתניהו עם אמסלם

נתניהו עם אמסלם בימים טובים יותר. צילום: iriam Alster/Flash90

"עכשיו כבר אין צורך בדודי"

כזכור, לפני כחודש ערך אמסלם שיחה עם פעילי ליכוד בו סיפר את מאחורי הקלעים של שיחותיו עם נתניהו והעובדה שהחליט לא להיכנס לממשלה. אמסלם דיבר גם על מיקומו הגבוה ברשימה ואמר: "לא משפילים רק את אמסלם - אלא כל האמסלמים והביטנים. אצלנו בבית אנחנו דרג ב'? אמסלם דוד? רוב המצביעים בליכוד זה אמסלמים וביטנים, אנחנו צריכים להתנצל כי יצאנו מקום רביעי? מה זאת החוצפה הזאת? אני רואה בזה כפיות טובה עצומה של ראש הממשלה".

בסיום דבריו, אמר אמסלם כי "דרך אגב, אני אמרתי לו את זה. אבל זה לא חשוב. עם ישראל יותר חשוב מדודי אמסלם ומהליכוד ולכן אנחנו נמשיך לעבוד למען עם ישראל. אנחנו נציל את המדינה ומתכוונים יום יום להמשיך לדאוג לשכבות החלשות ולמשילות".