הליכוד במתקפה: "מזועזעים מקריאתו של זאב רז לרצוח את ראש הממשלה נתניהו"

בליכוד מגיבים לקריאות לרצח ראש הממשלה, "מזועזעים מקריאתו של זאב רז לרצוח את נתניהו", וקוראים לשב"כ להתערב ולעצור אותו: "ההסתה שוברת שיאים של טירוף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/02/23 20:27 יג בשבט התשפג

הליכוד במתקפה: "מזועזעים מקריאתו של זאב רז לרצוח את ראש הממשלה נתניהו"
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הרפורמות המשפטיות שמקדם שר המשפטים יריב לוין מעוררות סערה מאז השר הכריז עליהן: יזמים מודיעים על ירידתם מהארץ, ההפגנות ממלאות את הרחובות ומצביעי השמאל מביעים דאגה ממצבה של הדמוקרטיה הישראלית שאחרי הרפורמה. לצד ההתנגדות המתונה, בקצוות נשמעים קולות קיצוניים במיוחד.

"ראש הממשלה הזה הוא בן מוות, פשוט כך"

פרופיל פייסבוק בשם "זאב רז", כתב: "מפליאה אותי מתינות הניסוח של חודק. רק התגוננות בנשק? פאסיבית? כוסות רוח למת. אם יקום ראש ממשלה ויטול לעצמו סמכויות דיקטטוריות, ראש הממשלה הזה הוא בן מוות, פשוט כך, יחד עם שריו ועושי דברו. גם לנו צריך להיות דין רודף".

הוא המשיך: "דין הרודף שלי אומר: אם על ארצי השתלט אדם, זר או ישראלי, ומנהיג אותה באופן לא דמוקרטי, חובה להרוג אותו. לא מנומס, מעורר חלחלה, אבל הברירה היא הרבה מתים חפים מפשע, ומוטב להרוג קודם את הפושעים. מכין גילוי-דעת מפורט בנושא".

הליכוד: "שב"כ והמשטרה חייבים לפעול מיד"

מפלגת "הליכוד" כתבה בתגובה לדברים: "ההסתה נגד ראש הממשלה נתניהו שוברת שיאים של טירוף. אנחנו מזועזעים מקריאתו של זאב רז לרצוח את ראש הממשלה נתניהו ואת שרי הממשלה. שב״כ והמשטרה חייבים לפעול מייד כדי לעצור אותו ואת יתר המסיתים נגד ראש הממשלה נתניהו".

זאב רז שהליכוד הגיב לדבריו, הוא אלוף משנה במילואים ושירת בחיל האוויר כטייס קרב. בשנים האחרונות הוא ממובילי מחאת בלפור נגד ראש הממשלה, והיה גם, למרבה האירוניה, חבר ב"מטה למיגור ההסתה".