בהלה ברמת השרון: "תקראו למשטרה, זה פיגוע"

תושבי רמת השרון דיווחו על "פיגוע ירי" ברחוב סוקולוב שבמרכז העיר לאחר ששמעו קולות נפץ | העירייה הוציאה הודעת הרגעה כי מדובר בשני צעירים שירו זיקוקים והם נעצרו על ידי המשטרה

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 30/01/23 09:41 ח בשבט התשפג

בהלה ברמת השרון: "תקראו למשטרה, זה פיגוע"
צילום: צילום מסך כאן חדשות

תושבי רמת השרון התעוררו הבוקר (ב') בבהלה לאחר ששמעו קולות נפץ ברחוב סוקולוב שבמרכז העיר. התושבים המודאגים דיווחו למשטרה וטענו כי מדובר בפיגוע. בתיעוד שפורסם בכאן חדשות, נשמעו האזרחים צועקים: "יורים, יורים, תתקשרי מהר למשטרה. אני מצלמת אותו, אלה ערבים, זה פיגוע".

לאחר שהתברר כי מדובר בירי זיקוקין על ידי צעירים בני 18, העירייה הוציאה במהירות הודעת הרגעה:  "תושבות ותושבים יקרים, קולות הפיצוצים שנשמעו הבוקר באזור סוקולוב הם רעשי זיקוקים ששוגרו בידי אזרחים, שנעצרו בחשד לביצוע המעשה. המשטרה במקום ואין כל סכנה. מדובר באירוע מסוכן שהיה יכול להיגמר באסון. אנחנו מזהירים את בני ובנות הנוער - השלכת חזיזים, נפצים או כל אמל"ח אחר, בטח בתקופה כזאת, עלול לגרום לסכנת חיים".

המשטרה עצרה לפני זמן קצר שני חשודים בהפעלת זיקוקים באזור מגורים ברמת השרון

בעקבות הדיווחים הרבים שקיבלה המשטרה מהאזרחים ברמת השרון על שמיעת קולות ירי, כוחות משטרה רבים שהגיעו לזירה זיהו כעבור זמן קצר כי מדובר באירוע של הפעלת זיקוקים. בפעילות מהירה עצרו שוטרי תחנת גלילות שני חשודים בני 18, תושבי רמת השרון בחשד להנחת חומר נפיץ. השניים הובאו לחקירה בתחנת המשטרה. נסיבות האירוע נחקרות.