ויראלי האישה זיהתה את בעלה שמת לפני 9 שנים בסרטון לכבוד השנה החדשה

לוסי ווטסון מאנגליה יצרה סערה בעקבות סרטון בפייסבוק בו נראה לטענתה בעלה המנוח: "בעלי והבן שלו נמצאים שם אבל הוא מת ב-2014". במסעדה הגיבו: "כל הקטעים שבהם נעשה שימוש בסרטון הוקלטו ב-9 בינואר 2023" | האם מדובר בתעלול יח"צני משובח?

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/23 20:18 ג בשבט התשפג

האישה זיהתה את בעלה שמת לפני 9 שנים בסרטון לכבוד השנה החדשה
צילום: צילום מסך

ב-16 בינואר עלה לפייסבוק קליפ בו נצפו שולחנות עמוסים בסועדים הנהנים מערב נפלא. הסרטון צולם ב"פייס קוטאג'", מסעדה בכפר ווסטבורן שבמרכז אנגליה, ובעליה המקום לא חשבו שהסרטון התמים יעורר סערה.

"בעלי והבן שלו נמצאים שם אבל הוא מת ב-2014"

לסרטון הגיבה אישה בשם לוסי ווטסון, ששאלה את עורכי עמוד הפייסבוק מתי נערכו צילומי הסרטון. האישה טענה באופן מפתיע כי היא מזהה את בעלה שמת בשנת 2014, יחד עם בנו בין הסועדים. "שנה חדשה, מצב רוח חדש!", נכתב בכותרת הסרטון. "בשבועות האחרונים עבדנו קשה כדי להפוך את הטעמים אצלנו לבלתי נשכחים. הצטרפו אלינו לשילוב מושלם בין טעמים מעודנים, עם מנות קלאסיות וייחודיות בהשראת מתכונים מסורתיים עתיקים".

"מתי צולם הסרטון? בעלי והבן שלו נמצאים שם אבל הוא מת ב-2014", שאלה ווטסון. בעלי המסעדה השיבו לווטסון כי הסרטון צולם שבוע קודם לפרסומו ולא לפני תשע שנים. "היי לוסי, מצטערים לשמוע על זה, הסרטון צולם בשבוע שעבר".

"ברור שהסרטון הזה הוא עדכני"

בהמשך השרשור לאותו סרטון מסעיר, אחד ממנהלי המקום, כתב היום (ד'): "בהתייחס לתקרית בנוגע להערה של לוסי ווטסון ולראיון שלה, ברצוננו להבהיר כמה אי הבנות. אני מנהל את הצד של המדיה החברתית של העסק והקלטתי סרטון תדמית כדי לתאר את שולחנות העץ החדשים שלנו ואת השיפוץ שהושלם בתחילת ינואר 2023. סרטון הקידום מדגיש את השינויים הללו. כל הקטעים שבהם נעשה שימוש בסרטון הוקלטו ב-9 בינואר 2023. לפני ינואר 2023, כל השולחנות שלנו היו מכוסים בבדים לבנים ואדומים, ומכאן ואילך ברור שהסרטון הזה הוא עדכני". 

לא ברור מה האמת בסיפור, אולם היו מבין הגולשים שכתבו כי מדובר בתעלול יח"צני של המסעדה שזכתה לסרטון ויראלי מאוד.