הדודה מתרצת: זו הסיבה שהאמא כלאה את התינוק בכלוב ברזל

דודתו של התינוק, טענה כי אמו כלאה אותו בתוך כלוב מכיוון שהיא הייתה צריכה לתלות כביסה: "הוא ילד מופרע שלא מבין כלום, הוא לא היה כל הזמן שמה"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 17/01/23 11:32 כד בטבת התשפג

הדודה מתרצת: זו הסיבה שהאמא כלאה את התינוק בכלוב ברזל
צילום: דוברות המשטרה

בלשי תחנת נצרת יחד עם בלשי חיפה ביצעו ביום ראשון האחרון פעילות אופרטיבית יזומה בתחום הסמים במתחם מגורים בחיפה למען שלום הציבור וביטחונו. במקום בוצע חיפוש במהלכו נתפסו חומרים החשודים כסמים מסוג קריסטל וחשיש בכמות שלא לצריכה עצמית ונעצרו שני חשודים באחזקתם תושבי חיפה בני 22 ו-27. בראיון לכאן רשת ב', טענה דודתו של התינוק, יסמין, כי אמו כלאה אותו בתוך כלוב בגלל שהיא הייתה צריכה לתלות כביסה וציינה כי "הוא ילד מפורע שלא מבין כלום".

"היא פשוט עלתה לתלות כביסה, הילדים היו מסביבו, אח שלה גר בקומה השנייה, הוא ביקש ממנה אוכל אז היא יצאה למדרגות כדי להביא לו. זה היה עניין של שניות. היא שמה אותו עם משחקים, הוא לא היה כל הזמן בכלוב. המשטרה באה ולא מצאה סימנים על הגוף שלו ושל הילדים, הם לא מוזנחים, לא ברווחה, הם אצלנו".

האם בת 35 תושבת חיפה נעצרה במקום, הובאה לחקירה ונכלאה

כאמור, גורמי רווחה מעיריית חיפה הוזעקו למקום והחלו בטיפול מיידי בכל ילדי הבית. האם בת 35 תושבת חיפה נעצרה במקום, הובאה לחקירה ונכלאה. המשטרה תבקש להאריך את מעצר האם ושני החשודים בבית המשפט בחיפה.

צילום: דוברות המשטרה

קצין אח"מ של תחנת חיפה, רפ"ק יוסי אטיאס: "מדובר באחד המקרים החמורים והקשים בהם נתקלתי, מדובר בתינוק אשר הושאר לבדו בכלוב ברזל סגור שגודלו לא עולה על חצי מטר ללא יכולת לצאת מהמקום. השוטרים חילצו את התינוק ועצרו את האם, המשטרה בשת"פ עם גורמי רווחה של עיריית חיפה ביצעו פעולות חרום לצורך דאגה מיידית לשאר ילדי המשפחה שהיו במקום , אנו רואים בחומרה כל פגיעה בחסרי ישע ונפעל ביד קשה בטיפול במקרה".