לאחר שבועיים של חיפושים: החשוד ברצח תושב צפת אותר

בילאל סארה, החשוד ברצח אודי שטרן ז"ל, נתפס על ידי שוטרי מחוז צפון לאחר 12 ימים של חיפושים לאיתורו כשהוא מסתתר בתוך רפת בכפר ראמה

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 17/01/23 08:08 כד בטבת התשפג

לאחר שבועיים של חיפושים: החשוד ברצח תושב צפת אותר
צילום: דוברות המשטרה

בילאל סארה, החשוד ברצח אודי שטרן ז"ל, נתפס אמש (ב') על ידי שוטרי מחוז צפון לאחר 12 ימים של חיפושים לאיתורו. החיפושים כללו חקירות אינטנסיביות תוך שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים וכוחות משטרה רבים ביצעו סריקות באתרים שונים עד אשר אותר מסתתר בתוך רפת בכפר ראמה. החשוד יובא מחר בשעות הבוקר לבית משפט השלום בקרית שמונה לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

כזכור גופתו של שטרן אותרה בדירתו, כשעליה סימני אלימות. מהמשטרה נמסר כי שלושה חשודים תושבי העיר - שני גברים בני 27 ו-45 ואישה בת 23 - נעצרו. מנתיחת הגופה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, עלה החשד כי הרקע לאירוע הוא פלילי.

תוך כדי שהם צרכו סמים התפתח ויכוח בין השניים והחשוד רצח את שטרן

כאמור, ביום חמישי, ה-5 לינואר, התקבל במוקד המשטרה דיווח על תושב צפת שנעדר. המשטרה הגיעה לדירתו, פרצו את דלת הבית, ואיתרו את הדייר ללא רוח חיים ועל גופו סימני אלימות. לזירה הגיעו גורמי חקירות וכן מעבדה ניידת ממחלקת הזיהוי הפלילי שהחלו באיסוף ממצאים לצורך בדיקת נסיבות מותו. הגופה הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר ובתום הבדיקות, עלה חשד כי הרקע לאירוע פלילי.

על פי המשטרה, הנרצח והחשוד היו יחד באותה דירה, בעוד ושניהם צרכו סמים. תוך כדי שהם עישנו, התפתח ויכוח בין השניים והוא תקף אותו נמרצות ולאחר מכן עזב אותו. כאמור, מותו נקבע מאוחר יותר כשהוא נמצא בדירה ללא רוח חיים.