פגיעה ישירה בבית: ירי לעבר הישוב שקד בשומרון

שוב ירי לעבר היישוב שקד בשומרון כאשר הפעם גם נרשמה פגיעה ישירה בבית מגורים. אין נפגעים וכוחות הביטחון סורקים אחר היורים. יו"ר מועצת שומרון יוסי דגן: " הממשלה הזו צריכה להורות לצה"ל להגיב בחריפות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/23 20:41 כג בטבת התשפג

פגיעה ישירה בבית: ירי לעבר הישוב שקד בשומרון
הפגיעה הישירה, צילום: מועצה איזורית שומרון

בפעם השלישית: ירי לעבר הישוב שקד, פגיעה ישירה בבית ללא נפגעים. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן קורא לממשלה להגיב בחריפות: "אנחנו לא נחכה לנפגעים בנפש. הממשלה הזו צריכה להורות לצה"ל להגיב בחריפות. להחזיר את המחסומים. לחסל את תשתיות הטרור של ה"רשות הפלסטינית" הרצחנית בכל מקום. המחבלים בוחנים את הממשלה החדשה, ועל הממשלה להראות שבעל הבית השתגע. ולהגיב באופן שיעצור אחת ולתמיד את התעוזה והחוצפה של האוייב".

הפגיעה בבית

הפגיעה בבית צילום: מועצה איזורית שומרון

זו לא הפעם הראשונה שמתבצע ירי לעבר היישוב כשלקראת סוף 2022 בוצעו עוד שני פיגועי יריר לעבר היישוב. באוקטובר האחרון בוצע גם ירי לישוב שקד שבצפון השומרון. הירי פגע ב-3 בתים בישוב, אנשי אגף הביטחון במועצה האזורית שומרון שקפצו למקום סרקו אחר היורים, כשצוות צח"י נתן סיוע ראשוני לתושבים. במועצה האזורית שומרון הנחו את אנשי האגף לשירותים חברתיים לתת מענה במעגלים השונים לתושבים ולמשפחות שעל ביתם בוצע הירי.