בעקבות מעטפה חשודה: כוחות הוקפצו ללשכתו של נתניהו

כוחות משטרה, כיבוי והצלה ופראמדיקים של מד"א הוקפצו למשרד ראש הממשלה בירושלים, בעקבות מציאת מעטפה חשודה. במשרד חששו מאירוע חומרים מסוכנים

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 15/01/23 22:04 כב בטבת התשפג

בעקבות מעטפה חשודה: כוחות הוקפצו ללשכתו של נתניהו
נתניהו , צילום: ללא

כוחות של משטרה, כיבוי והצלה ופראמדקים של מד"א הוקפצו הערב (א') למשרד ראש הממשלה בירושלים בעקבות מציאת מעטפה חשודה עם כתמי שמן במשרד מחשש מאירוע חומרים מסוכנים במקום. המעטפה הועברה למקום בטוח כדי שהיא תיפתח בצורה בטוחה.

משרד ראש הממשלה. שר מיוחד לענייני הקרן החדשה?

משרד ראש הממשלה. שר מיוחד לענייני הקרן החדשה? צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בלשכתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו נמסר  כי "במסגרת קבלת דואר שגרתית התקבלה הערב מעטפה חשודה. הנושא נמצא בבדיקת גורמי הביטחון במשרד".

תלונה במשטרה בגין הסתה נגד נתניהו: "צריך להרוג את האיש הזה מהר"

כזכור, נתניהו קיבל במהלך כהונתו כראש ממשלה וכיו"ר אופוזיציה מספר איומים על חייו. בחודש יוני האחרון, צחי ברוורמן, ראש הסגל של רנתניהו, הגיש הבוקרתלונה במשטרה בעקבות איום ברצח שפורסם בטוויטר, וכוון בצורה מפורשת נגד נתניהו. "צריך להרוג את האיש הזה מהר ליפני שיהייה מאוחר", נכתב בצמוד למאמר הדעה של העיתונאי אורי משגב שפורסם ב"הארץ", "נתניהו הוא האדם המסוכן בתולדות המדינה". 

בתלונה אותה הגיש, כתב ברוורמן: "מצורף בזאת איום ממשי לרצח ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שפורסם בימים האחרונים בטוויטר. איום זה מצטרף לשרשרת ארוכה של איומים ברצח נגד ראש הממשלה לשעבר נתניהו, רעייתו שרה וילדיו יאיר ואבנר. לצערנו, רוב האיומים הללו לא טופלו והעומדים מאחוריהם לא הועמדו לדין. אבקשכם להתייחס במלא הרצינות ובכובד הראש המתבקש לאיומים היומיומיים נגד ראש הממשלה לשעבר, רעייתו ובניו". 

צילום: צילום מסך