ארצות הברית זכה בסכום דמיוני בלוטו ונדרש להחלטה קשה במיוחד

בארצות הברית נרשמה ביום שישי זכיה מדהימה בלוטו עם סכום בלתי נתפס של 1.35 מיליארד דולרים. בפני הזוכה עומדות שתי אפשרויות לאסוף את כספו ובפניו עומדת החלטה לא פשוטה כלל

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/01/23 09:26 כב בטבת התשפג

זכה בסכום דמיוני בלוטו ונדרש להחלטה קשה במיוחד
צילום: shutterstock

אזרח ארצות הברית זכה ביום שישי האחרון ב-1.35 מיליארד דולר בלוטו, סכום השווה כאן בישראל ליותר מארבעה מיליארד שקלים וחצי. 14 כרטיסים נוספים גרפו פרסים בסך מיליון דולר.

הכרטיס נמכר בתחנת דלק בעיירה לבנון, על פי נתוני מפעל הפיס של מיין. "עשינו זאת! כרטיס מנצח נמכר ב-Hometown Gas & Grill בלבנון מיין", כתבו בעלי מפעל הפיס של מיין בפוסט בפייסבוק. "זוהי הזכייה הרביעית בשווי למעלה ממיליארד דולר בהיסטוריה של 'מגה מיליונים'", נמסר ממנכ"ל חברת הלוטו "מגה מילניום" בה הימר הזוכה לאחר פרסום הזכייה. "אנו מודים לכלל לקוחותינו על ההתלהבות והתמיכה". שיא זכיה בלוטו עומד על 1.537 מיליארד דולר שזכו בדרום קרוליינה ב-2018.

לא הכל ורוד עבור הזוכה האנונימי. בפני הזוכה עומדת החלטה קשה ביותר. לפי התקנון של "מגה מילניום", הוא יוכל לקבל את כל הסכום בתשלומים שנתיים במשך 30 שנה. אולם, בפניו עומדת אפשרות נוספת והיא לקבל את התשלום על הזכייה באופן חד פעמי - סכום של כ-725 מיליון דולר, בלבד. בחברת הלוטו "מגה מיליונים", הסבירו כי הסיבה לכך היא "עזרה בשמירה על אורח חיי המנצחים".