שבבי מתכת בכשרות המהודרת: תנובה מכריזה על ריקול למוצר הזה

בהודעה שפרסמה החברה היא קוראת להחזיר את מוצר "פרוסות צהובה קלאסית אלטרנטיב" לאחר תקלה נקודתית בייצור. בחברה מציעים ללקוחות להתקשר למוקד ולקבל זיכוי

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 08/01/23 19:07 טו בטבת התשפג

שבבי מתכת בכשרות המהודרת: תנובה מכריזה על ריקול למוצר הזה
תנובה, צילום: shutterstock

עוד ריקול: תנובה אלטרנטיב מודיעה על ריקול ואוספת "פרוסות צהובה קלאסית אלטרנטיב" טבעונית מהמדפים. בהודעת החברה נאמר כי היא מבקשת ליידע את הציבור כי עקב תקלה נקודתית, קיים חשש להימצאות שבבי מתכת זעירים בכמות מצומצמת של חפיסות "פרוסות צהובה קלאסית אלטרנטיב" טבעונית 200 גרם בכשרות בד"צ העדה החרדית (ברקוד 7290110329303).

"צהובה קלאסית אלטרנטיב" - המוצר הנגוע

הריקול הוא למוצר מתאריכים אלה: "עדיף להשתמש לפני 21/2/23 ועדיף להשתמש לפני 25/2/23". על פי הודעת החברה - "כל מי שמחזיק חפיסה של "צהובה קלאסית אלטרנטיב" טבעוני מתאריכים אלו, מתבקש שלא לצרוך את המוצר ומוזמן לפנות למוקד שירות הצרכנים של תנובה בטלפון 1-800-282844 לקבלת מידע ושובר זיכוי".

המוצר שנאסף מהמדפים:

גבינה צהובה

גבינה צהובה צילום: דוברות תנובה

התקלה חלה רק במוצר זה ובתאריכים הנ"ל. שאר המוצרים ביתר התאריכים תקינים והמוצרים בטוחים לשימוש. תנובה פועלת לאיסוף המוצרים מהמדפים. כלל מוצרי תנובה עוברים סדרה ארוכה של בדיקות קפדניות טרם יציאתם את המפעלים, לשם הבטחת איכותם מכל הבחינות. תנובה עדכנה את משרד הבריאות ופועלת מולו בשיתוף פעולה מלא. אנו מתנצלים על המקרה, ונמשיך לפעול לטובת הבטחת איכות ותקינות מוצרינו.

לפני כחודש ריקול לדגים

כזכור גם בחודש דצמבר האחרון הודיעה החברה על ריקול ל"דגי תנובה". החברה החליטה כי בשל ליקוי טפיל אופייני לדגים, שמקורו מן הים בחלק קטן מאריזות המוצר "פילה מרלוזה ארגנטינאית קפוא" יתבצע איסוף יזום של המוצר. איסוף המוצרים נעשה בתיאום עם משרד הבריאות.