רצח יזם הנדל"ן בראשל"צ: המשטרה עצרה שלושה חשודים

חוקרי היחידה המשטרתית המיוחדת ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה במחוז מרכז, עצרו שלושה חשודים במעורבות בתיק הרצח של יזם הנדל"ן, ניסים אסייג בראשון לציון

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 07/01/23 18:59 יד בטבת התשפג

רצח יזם הנדל"ן בראשל"צ: המשטרה עצרה שלושה חשודים
אילוסטרציה, צילום: דוברות המשטרה

רצח יזם הנדל"ן בראשון לציון: חוקרי היחידה המשטרתית המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב שפלה במחוז מרכז, עצרו אתמול (שישי) שלושה חשודים במעורבות בתיק הרצח של יזם הנדל"ן, אסייג בראשון לציון. אסייג הוא הבעלים של חברת הנדל"ן NSA, אלוף משנה במילואים ששירת בעבר כרמ"ח ארגון ומשאבי אנוש בחיל החימוש, לאחר שהשתחרר משירותו בצה"ל הפך ליזם נדל"ן והקים את החברה להתחדשות עירונית.

חוקרי היחידה המיוחדת,  בסיוע מערכי משטרה נוספים ואמצעים טכנולגים מתקדמים, הצליחו ביום שישי לחשוף בשעות אחר הצהריים את מקום המצאו של החשוד באשדוד ועצרו אותו לחקירה במשרדי היחידה, בסיומה נכלא. לצד מעצרו של החשוד ברצח, עצרה המשטרה שני חשודים נוספים - תושבת ראשון לציון ותושב אשדוד בחשד לסיוע לחשוד אחר מעשה.

נורה, רץ למונית והזעיק אמבולנס

בצילומים ממצלמת אבטחה סמוכה למקום הרצח, נראה אסייג כשהוא יורד במונית ומתחיל לשוחח עם אדם שירד מרכב סמוך, לאחר חילופי דברים בין השניים האיש מסתובב לכיוון רכבו אך במהירות מסתובב חזרה ופותח באש כלפי אסייג, אסייג עצמו נראה מתחיל במנוסה. לאחר מכן הצליח אסייג להיכנס למונית בה נסע ומשם התקשר לשירותי ההצלה. בתחילה דווח כי מצבו של אסייג משתפר אך לאחר מכן הודיע בית החולים על מותו של אסייג.

 

"כשהגענו למקום ראינו את הפצוע יושב בתוך רכב כשהוא סובל מפציעות חודרות בגופו", סיפר פראמדיק מד"א עודד שינקמן. "הוצאנו אותו והעלנו אותו לניידת טיפול נמרץ, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו לבית החולים כשמצבו קשה".