הרב יאשיהו פינטו בביקור מיוחד בפרלמנט הצרפתי

הרב יאשיהו פינטו נפגש עם סגן נשיא הפרלמנט, רוג'ר קארוצ'י, עימו שוחח על יחסי היהודים בצרפת במסגרת מסע החיזוק העולמי בקרב קהילות "שובה ישראל"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 04/01/23 17:27 יא בטבת התשפג

הרב יאשיהו פינטו בביקור מיוחד בפרלמנט הצרפתי
צילום: דוד כהן

הרב יאשיהו פינטו מקיים בימים אלו מסע חיזוק מיוחד בקהילות היהודיות בפריז. הרב פינטו נפגש עם בכירים בפרלמנט הצרפתי, רבנים ואישי ציבור, קיבל קהל לעצה ולברכה ומסר עשרות שיעורי תורה. הבוקר (ד') התקבל האדמו"ר הרב פינטו בכבוד בבניין הפרלמנט הצרפתי ונפגש עם סגן נשיא הפרלמנט, רוג'ר קארוצ'י, עימו שוחח על יחסי היהודים בצרפת ועל הפעילות הבינלאומית של הרב פינטו למען יהודי העולם.

קארוצ'י שנחשב לאחד מהפוליטיקאים הבכירים והוותיקים בצרפת, והוא עומד בראש שדולה שעוסקת ביחסי מרוקו וצרפת ושדולה שעוסקת ביחסי צרפת ישראל. פעילותו של קארוצ'י נוגעת בסוגיות אקטואליות רבות הרלוונטיות ליהודים בישראל, במרוקו ובצרפת. בשיחה עם הרב פינטו, סקר קארוצ'י את פעילות הפרלמנט למען ביטחונם של יהודי צרפת ואת פעילותו שנים רבות למיגור האנטישמיות ברחבי צרפת.

מסע החיזוק העולמי של הרב פינטו בקרב קהילות "שובה ישראל"

קודם לכן ביקר הרב פינטו בקהילות "שובה ישראל" בראשותו של הרב בנימין עמר ועמד על ההתפתחות הרוחניות של הקהילות שמונות מאות משפחות. הרב פינטו מסר שיעורי תורה ומוסר וחיזק את כל הפועלים להגדיל את אור התורה והחסד.

צילום: דוד כהן

פריז היא אחת מהתחנות במסע החיזוק העולמי של הרב פינטו בקרב קהילות "שובה ישראל". בשבוע שעבר, מסר הרב פינטו עשרות שיעורי תורה ומוסר בניו יורק, מיאמי, אנטוורפן - בלגיה ומרוקו ומפריז הוא צפוי להמשיך למדינות נוספות.