טקס חילופי השרים בין בר-לב לבן גביר לא עבר חלק: "איימו לפגוע בי"

השר לביטחון פנים היוצא טען במהלך נאומו בטקס כי הוא אוים על ידי יהודים, ויו"ר עוצמה יהודית השיב לו: "אנחנו מקבלים תמונות של סכינים מדממים וקריאות לרצוח אותי, לא רק מאויבי ישראל אלא גם מיהודים"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 01/01/23 16:09 ח בטבת התשפג

טקס חילופי השרים בין בר-לב לבן גביר לא עבר חלק: "איימו לפגוע בי"
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

טקס חילופי שרים במשרד לביטחון פנים התקיים היום (א') בהשתתפות שר לביטחון הלאומי הנכנס יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, והשר היוצא עמר בר לב, ומפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, ראש נציבת שירות בתי הסוהר, רב גונדר קטי פרי, ראש הרשות להגנה על עדים תת-ניצב בדימוס אבי נוימן ומכובדים נוספים.

בר לב: "יהודים איימו לפגוע בי", בן גביר: "בוא תדבר עם אילה אשתי"

במהלך הטקס טען בר לב כי הוא מאוים על ידי יהודים בגלל שדיבר על אלימות מצד מתנחלים.  "רק כשהגעתי לתפקיד השר לביטחון הפנים 'זכיתי' להיות מאובטח 24/7 בהוראת שב"כ - כי יהודים אזרחי ישראל איימו לפגוע בי", אמר בר-לב בנאומו.

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

 ובן גביר השיב בנאומו לבר לב ואמר כי "בוא תדבר עם אילה אשתי ועם הילדים שלי, ותגלה שכמעט מדי שבוע אנחנו מקבלים תמונות של סכינים מדממים וקריאות לרצוח אותי, פעם אחר פעם - לא רק מאויבי ישראל אלא גם מיהודים אנרכיסטים שהגיע הזמן לטפל בהם. מדי יום יש מאות אירועים של יידוי אבנים כלפי תושבי יהודה ושומרון, בירושלים, בנגב ובגליל כלפי יהודים כי הם יהודים".

"כל מחבל שיבקש לפגוע בכם – דמו בראשו"

בנאומו,  אמר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר:  "שיהיה ברור לכל מי שרוצה לפָגֵעַ, שהוא ימצא שכוחות הביטחון שלנו עוצמתיים וממוקדים ויודעים לשמור על עצמם, ושיהיה ברור שאיש כוחות הביטחון שמגן על חייו מקבל גיבוי מלא לזה".

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

 
עוד הוסיף ואמר כי "חשוב לי לנצל את הבמה הזאת כדי לומר לכם שוטרים, לוחמים, וכל מי שנלחם בטרור. כל מחבל שיבקש לפגוע בכם – דמו בראשו, ואני אתן לכם את כל הגיבוי במלחמה הזאת. הגיבוי הזה הוא לא רק עבורכם, אלא בשביל הילדים והמשפחות של כולנו, שמגיע להם להסתובב כאן בבטחה".