ליד היישוב עפרה: תושב אריאל נתפס בחשד לסחר בסמים

בחיפוש ברכבו של תושב אריאל נתפס חומר החשוד כסם מסוג חשיש ומריחואנה. בנוסף נתפסו כלים המשמשים על פי החשד לסחר. החשוד נעצר להמשך חקירה | 6 חשודים נעצרו בחשד לסחר בסמים בעיר מודיעין עילית

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 01/01/23 13:26 ח בטבת התשפג

ליד היישוב עפרה: תושב אריאל נתפס בחשד לסחר בסמים
הישוב עפרה, צילום: Nati Shohat/Flash90

תושב אריאל בשנות ה-20 לחייו נתפס "על חם" בידי בלשי המשטרה בחשד לסחר בסמים, כשברשותו כמות של חומר החשוד כסם שלא לצריכה עצמית.

תפיסתו התרחשה בעת פעילות יזומה של בלשי תחנת בנימין בכביש 60 סמוך לישוב עפרה שבבנימין, שם הם עצרו כלי רכב אשר העלה את חשדם. בחיפוש ברכב נתפס חומר החשוד כסם שלא לצריכה מסוג חשיש ומריחואנה, בנוסף נתפסו כלים המשמשים על פי החשד לסחר. החשוד נעצר להמשך חקירה.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל פועלת  ותמשיך לפעול בנחישות נגד עבירות של סחר, ייבוא, גידול ואספקת סמים ותפעל למיצוי הדין עם החשודים".

החומרים שנתפסו ברכבו של תושב אריאל |

החומרים שנתפסו ברכבו של תושב אריאל | צילום: דוברות המשטרה

שישה חשודים נעצרו בחשד לסחר בסמים בעיר מודיעין עילית

בנוסף, בחודש האחרון התנהלה בתחנת מודיעין עילית חקירה סמויה, כאשר על פי החשד שישה תושבי בני ברק בהם קטינים ניהלו רשת של סחר בסמים בעיר מודיעין עילית והמרכז. הלילה, הפכה החקירה לגלויה ובחיפוש שבוצע על ידי בלשי המשטרה בדירת מגורים בעיר בני ברק נתפסו כמויות גדולות של חומר החשוד כסם שלא לצריכה עצמית ובהם: 900 גרם מריחואנה, שמונה גרם קריסטל, 67 גרם חשיש
עשרות סוכריות חשיש, בקבוקי שמן חשיש ועוד. בנוסף נתפס במקום כסף מזומן רב וכלים המשמשים לסחר בסמים.

הבלשים תפסו את כלי הרכב ששמשו את החשודים בביצוע העבירה לצורך חילוט בהמשך החקירה. במסגרת אותו חיפוש נעצרו לחקירה על ידי הבלשים שישה חשודים בהם שלושה בגירים ושלושה קטינים תושבי בני ברק. חקירתם נמשכת.