הרב שמקורב לקרעי נגד אמיר אוחנה: "נגוע במחלה הזאת"

ראש ישיבת "כסא רחמים", הרב מאיר מאזוז, תקף בשיעורו השבועי את מפארי מצעד הגאווה, "יש בהמות הולכות על שתיים, מה נעשה?", והוסיף: "אומרים שאיזה שר ממונה על מירון נגוע במחלה הזאת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/01/23 10:20 ח בטבת התשפג

הרב שמקורב לקרעי נגד אמיר אוחנה: "נגוע במחלה הזאת"
מצעד הגאווה בירושלים. ארכיון | , צילום: Gili Yaari/Flash90

הרב הרב מאיר מאזוז, ראש ישיבת "כסא רחמים" בבני ברק, תקף אמש (ש') בשיעורו השבועי את המתפארים במצעד הגאווה, והאשים את השר אמיר אוחנה וחלקו באסון מירון בו נספו 45 בני אדם ו-150 נוספים נפצעו.

"מצעד הגאווה - להתרחק מזה" אמר הרב מאזוז. "כשאתה רואה אנשים הולכים ומתפארים במצעד הגאווה בירושלים. לסגור את החלונות. לומר לילדים 'יש פה מצעד הבהמות, אין לכם מה להסתכל עליו'. יש בהמות הולכות על שתיים, מה נעשה? לפני שנתיים היה משהו בל"ג בעומר, אומרים שאיזה שר ממונה על מירון נגוע במחלה הזאת". הרב מאזוז נחשב למקורבם של השרים דרעי, בן גביר וקרעי. 

אוחנה: "הכנסת הזאת, בראשות היושב ראש הזה, לא תפגע בהם ובאף ילד ואף משפחה"

בטרם הושבעה הממשלה, אמיר אוחנה נבחר לכהן כיו"ר הכנסת ה-25. בעד מועמדותו הצביעו 63 חברי כנסת, חמישה התנגדו ואחד נמנע. בנאומו אמר אוחנה: הכנסת הזאת היא הבית של אזרחי ישראל כולם. היא היא המבצר האמיתי של זכויות האדם ושל חירות הפרט. לצד דברים שנסכים עליהם נשמע כאן דברים מאוד שנויים במחלוקת. מקוממים ממש. אך זהו המקום ללבן את הסוגיות הכואבות והרגישות ביותר ולקבל הכרעות. זה – ולא אחר".

בסיום דבריו אמר: "הכנסת הזאת, בראשות היושב ראש הזה, לא תפגע בהם ובאף ילד ואף משפחה – נ-ק-ו-ד-ה. ואם יש נער או נערה שמסתכלים היום על ההשבעה כאן, דעו שלא משנה מי אתם או מאיפה אתם בכוחכם להגיע לאן שתרצו".