רני רהב קילל את חבר הכנסת הסרוג: "יימח שמו וזכרו"

איש יחסי הציבור תוקף בחריפות את יו"ר נעם, בעקבות הפרסומים אודות הרשימות שערכה המפלגה: "אם עוד פעם במדינה שלנו יקום איש חשוך ויעשה כאן רשימות על עיתונאים בגלל נטייתם, אז יימח שמו וזכרו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/22 10:12 א בטבת התשפג

רני רהב קילל את חבר הכנסת הסרוג: "יימח שמו וזכרו"
רני רהב, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בשנת 2019 החזיקה מפלגת נעם מסמכים רשמיים ובהם רשימות של אנשים מהקבוצות אליהם היא מתנגדת כמו להטב"ים. המסמכים היתוו את דרך המפלגה, ניסחו את האידיאולוגיה שלה בשלל נושאים וזיהו את יריביה בשמם ותפקידם. לדברים התייחס הבוקר (א') איש יחסי הציבור רני רהב. 

במהלך ריאיון ב-103FM התייחס רהב לפרסום בידיעות אחרונות, לפיו במפלגת נעם ערכו רשימות שסימנו להט"בים ופמיניסטיות: "יימח שמו וזכרו - אם עוד פעם במדינה שלנו יקום איש חשוך ויעשה כאן רשימות על עיתונאים בגלל נטייתם, אז יימח שמו וזכרו. הוא צריך לעמוד בכיכר העיר ולבקש סליחה מאותם אנשים", אמר.

אבי מעוז

אבי מעוז | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"כולן נשות שמאל קיצוניות"

"תקשורת להט“בית – תקציר" הוא כותרתו של אחד המסמכים כשבתחתיתו ליד הלוגואים של כלי התקשורת מופיעים השמות של העובדים באותו גוף המשתייכים לקהילת הלהט"ב. 

"הצוות הסודי של היוהל"ן" (יועצת הרמטכ"ל לענייני נשים) קובע מסמך אחר וגם בו מצויינים פרטים ושמות של אנשים ונשים ספציפיות. "מעקב רצוף אחר פעילות יוהל"ן בין השנים 2001 ל-2013 חושף את המעורבות של החוקרות הבאות במחקרי יוהל"ן: ד"ר אורנה ששון-לוי, פרופסור נעמי חזן, פרופסור חנה נווה, ד"ר אורית קמיר, פרופסור פרנסס רדאי, ד"ר אסתר הרצוג וד"ר דיאנה דולב. כולן נשות שמאל קיצוניות ופעילות בארגונים כאלה", נכתב בהמשך המסמך.

מעוז: "כואב מאוד להוציא החוצה את המוגלה"

במהלך אירוע הדלקת נרות שקיימה מפלגת נעם, מעוז התייחס לדברים: "במדינת ישראל קרוב ל-20 שנה מתרחשת מלחמת תרבות, מערכת החינוך מוצפת בעשרות אלפי תכניות לימודים שבאות לטשטש לנו את הזהויות. כואב מאוד להוציא החוצה את המוגלה. התהליכים האלה כואבים מאוד. ישמיצו אותנו, וישחירו אותנו. זה לא יחליש אותנו. "כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ".

כמו כן אמר מעוז כי "הציבור שהכי קרוב אלינו, והכי מבין את הפעולות שלנו, זה הציבור המסורתי. הם עוזרים לנו ותומכים בנו מאוד. ובעז"ה נלך ונגדל, ונלך ונוסיף".


(אבי מעוז בכנסת, ארכיון)