איש התקשורת החרדי שנפצע קשה מספר על הפציעה שפירקה לו את החזה

"אני מרגיש הבוקר כל סיכה וסיכה שמחברת בין שני החלקים של החזה שלי. מרגיש אותן פועמות בקצב הלב", כך כתב יוני קדם לעוקביו באינסטגרם, והוסיף: "הלב שלי לא ירים ידיים, אני חי בזכותכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/12/22 12:41 כט בכסלו התשפג

איש התקשורת החרדי שנפצע קשה מספר על הפציעה שפירקה לו את החזה
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

איש יחסי הציבור שעומד מאחורי דף האינסטגרם הפופולארי "הרבנית של האינסטגרם", יוני קדם, נפצע קשה בתחילת השבוע, לאחר שנפל מגובה רב מבניין במרכז הארץ. הוא מורדם ומונשם ונאבק על חייו, והיום (ו') הוא שיתף את תחושותיו וכאביו.

"מרגיש אותן פועמות בקצב הלב"

"הלב שלי נקרע לשניים. פיזית. ממש כך", כתב לאלפי עוקביו בסטורי באינסטגרם. קדם צירף תמונה בה רואים את הסיכות שחלק גופו העליון: "ככה נראה החזה שלי. ותדעו לכם, שאני מרגיש הבוקר כל סיכה וסיכה שמחברת בין שני החלקים של החזה שלי. מרגיש אותן פועמות בקצב הלב. לא קל, לא כיף, לא פייר, לא צודק. וכואב, מאוד".

"אבל", זעק קדם, "הלב שלי לא ירים ידיים. לעולם לא!!! הוא זועק בקול גדול שאין שום ייאוש בעולם כלל. אפילו כשזה נראה קשה ובלתי אפשרי. וזה המקום לומר שוב תודה לכל מי שהתפללו, תמכו, חיבקו, נתנו ונותנים לי כוח לעבור את זה. אתם אלופים, אני אוהב אתכם. אני חי בזכותכם".

לאחר נפילתו, בדף האינסטגרם הפופולארי שייסד נכתב: "התפללו! יוני קדם, ממייסדי עמוד 'הרבנית של האינסטגרם', מאושפז בבית החולים במצב לא טוב. קחו דקה מזמנכם וקראו פרק תהילים".