חנות בירושלים הושחתה בגלל תמונות של נשים לא צנועות: החשוד נעצר

שבוע אחרי שהגיעו מספר חשודים לחנות בירושלים ודרשו מבעל המקום להסיר תמונות "לא צנועות", המשטרה עצרה חשוד בסחיטה ואיומים כלפי ביתה עסק ומעצרו הוארך הבוקר בבית המשפט.

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/22 13:30 כח בכסלו התשפג

חנות בירושלים הושחתה בגלל תמונות של נשים לא צנועות: החשוד נעצר
צילום: דוברות המשטרה

איים על בעלי בית העסק ונעצר: חשוד בסחיטה ואיומים כלפי בית עסק במרכז ירושלים על רקע תמונת נשים בפרסום החנות, נעצר לחקירה על ידי המשטרה. מעצרו הוארך הבוקר בבית המשפט.

לפני כשבוע, הגיעו מספר חשודים אל בית עסק לממכר מוצרים בשכונת מאה שערים, זאת על פי החשד בעקבות פרסום תמונת נשים לצורכי קידום עסקי של הרשת כחוק. החשודים שנכנסו לבית העסק, איימו על בעלי המקום להסיר את תמונות הפרסום של העסק, כי תמונות אלו לטענתם אינן צנועות, ולאחר מכן עזבו את המקום. 

"דלת הכניסה נופצה לרסיסים ובמקום פוזר חומר שגרם לריח סירחון"

בתאריך 17.12 בשעת לילה, נגרם על ידי חשוד שהגיע לבית העסק נזק, כשדלת הכניסה נופצה לרסיסים ובמקום פוזר חומר שגרם לריח סירחון. כמו כן נגרם נזק לפריטים הנמכרים במקום בשווי כספי רב. מיד עם קבלת הדיווח על המקרה, נפתחה חקירה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים ונאספו ממצאים, עדויות וראיות בזירה.

קצין בילוש שהיה באיזור והבחין במעשה ניסה לעצור את החשוד ובמקום התפתחה הפרת סדר אלימה

בתוך כך, במהלך פעילות המשטרה אמש בשכונת מאה שערים, הבחין קצין הבילוש בחשוד במעשה. לאחר שהזדהה בפניו כאיש משטרה, ביקש לעכבו אך החשוד התנגד לכך ובמקום החלה התקהלות והפרת סדר אלימה תוך ידויי אבנים לעבר כוחות המשטרה וניסיון למלט את החשוד.

בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד ב-4 ימים

כוחות המשטרה פעלו למעצר החשוד לצד טיפול בהפרות הסדר. החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה, בחשד למעורבותו במקרה זה ובאירועים נוספים. הבוקר החשוד הובא בפני בימ"ש שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו ב-4 ימים, זאת עד לתאריך 25.12.22, לטובת מיצוי החקירה בעניינו.