בתוך יממה: שני ערבים נעצרו בחשד שפרסמו סרטונים משפילים

שני ערבים נעצרו על ידי שוטרי מחוז ירושלים לאחר שפרסמו סרטונים בעלי תוכן משפיל ברשת החברתית "טיקטוק" | אחד החשודים הסיר שרשרת מצווארו שיש עליה כיתוב של ארגון טרור

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/12/22 15:52 כז בכסלו התשפג

בתוך יממה: שני ערבים נעצרו בחשד שפרסמו סרטונים משפילים
צילום: shutterstock

במסגרת המאבק של משטרת ישראל ומחוז ירושלים בפרסומי אלימות, הסתה והשפלה באמצעות סרטונים ברשתות החברתיות השונות וברשת "טיקטוק" בפרט, נעצרו במהלך היממה האחרונה שני חשודים בחשד למעורבותם בשני מקרים שונים שבהם פורסמו סרטונים בעלי תוכן משפיל ברשת החברתית. 

צילום: דוברות המשטרה

אחד החשודים הסיר שרשרת מצווארו שיש עליה כיתוב של ארגון טרור

במקרה הראשון, במסגרת חקירה אותה מנהלת תחנת מוריה של מחוז ירושלים, בעקבות ניטור סרטון ובו תוכן משפיל שפורסם ברשת, אותר אמש (ג') הקורבן למעשה ונגבתה עדותו. אמש בלשי תחנת מוריה איתרו את החשוד במעשה שמתועד בסרטון שהופץ שבו הוא מורה לקורבן לנשק את ידיו. 

בעת שניגשו לעברו הבלשים, הסיר החשוד שרשרת מצווארו ובדיקתה העלתה כי עליה כיתוב של ארגון טרור. החשוד, בן 16 משכונת אבו טור, הועבר לחקירה בתחנת מוריה והיום הובא בפני בית המשפט שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו בשלושה ימים, עד ליום שישי הקרוב.

צילום: דוברות המשטרה

החשוד תיעד מעשה משפיל כלפי אדם שעבר במקום

במקרה אחר, במסגרת חקירה אותה מנהלת תחנת שלם, נעצר לפני זמן קצר חשוד שמתועד אף הוא בסרטון שהועלה לרשת החברתית לאחר שצולם סמוך לשער שכם במזרח העיר ובו חשד למעשה משפיל ובכפייה כלפי אדם שעבר במקום. החשוד, בן 16 מסילוואן, שנעצר על ידי בלשי תחנת שלם, הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ומחר צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו בבית המשפט.