גנץ שוב הותקף בכותל והתוקף התגאה: "כמובן שלא יכולתי לשתוק וצעקתי"

שר הביטחון היוצא הגיע הערב להדלקת נרות בכותל המערבי, אבל לא כולם קיבלו אותו בברכה כשמספר אנשים החלו לצעוק לעברו. האדם שצעק הפריע בעבר לנאום נפתלי בנט ביום הזיכרון | העיתונאי יאיר שרקי תקף

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/22 21:28 כו בכסלו התשפג

גנץ שוב הותקף בכותל והתוקף התגאה: "כמובן שלא יכולתי לשתוק וצעקתי"
גנץ בכותל. ארכיון, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שוב מותקף בכותל: שר הביטחון היוצא בני גנץ הגיע הערב (ג') לכותל המערבי לטקס הדלקת נרות, בהגיעו לכותל היו שהחלו לצעוק לעברו קריאות גנאי. עבור גנץ, זו לא הפעם הראשונה בה נקראות קריאות בעת ביקורו בכותל. אחד הצועקים לעבר גנץ היה משה מירון, אותו מירון הפריע בעבר גם לנאומו של נפתלי בנט בעת שנאם במהלך טקס יום הזיכרון.

צפו במירון צועק לעבר גנץ בעת ביקורו בכותל:

מירון עצמו העלה צילום של האירוע לטוויטר תוך שהוא כותב: "הערב השתתפתי בהדלקת נרות החנוכה ברחבת הכותל. ראיתי בין המשתתפים את בני גנץ שלא התבייש להגיע למקום לאחר שרק לאחרונה אמר שבירושלים יש מקום לבירה נוספת".מירון מוסיף ואומר: "כמובן שלא יכולתי לשתוק וצעקתי לו את הדברים האלה". 

יאיר שרקי תקף את מירון ותומכיו ברשת

מי שפחות התחבר לדבריו של מירון הוא העיתונאי יאיר שרקי שהגיב לדבריו של מירון וכתב: "היתה להם שיטה: קודם מקללים את היריבים הפוליטיים בבואם לכותל, ואחר כך שואלים בגלגול עיניים - למה הם לא באים? מזל שגנץ לא נרתע".

כזכור, אמש תקף שרקי בחריפות את העיתונאי ינון מגל לאחר שהאחרון התלוצץ על העובדה שראש הממשלה לפיד הדליק שני נרות חנוכה מספר שעות לפני צאת הכוכבים. שרקי כתב לו בתגובה: "‏מה שלא יהודי זה ללעוג ולנסות להרחיק יהודי אחר מהיהדות. ינון מגל לא דואג להלכה, אלא דואג מכך שלפיד מדליק נרות. הוא, ועוד חבורה של משניאי השם שלקחו מונופול על היהדות, היה מעדיף שיהיה שם עץ אשוח שאפשר להזדעזע ממנו".