שרים בממשלה המסתמנת מגבים את דגן ותוקפים את לפיד: "מקדם קמפיין בזוי"

אחרי שהרמטכ"ל כוכבי וראש הממשלה התבטאו נגד ראש מועצת שומרון, שרים בממשלה המסתמנת מגבים את דגן ותוקפים בחזרה את לפיד ודובר צה"ל "יאיר לפיד מקדם קמפיין בזוי נגד יוסי דגן, דרוש שינוי משמעותי בדובר צה"ל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/22 19:21 כו בכסלו התשפג

שרים בממשלה המסתמנת מגבים את דגן ותוקפים את לפיד: "מקדם קמפיין בזוי"
צילום: דובר צה"ל

מגבים את יוסי דגן: השרים המיועדים מגבים את ראש מועצת שומרון יוסי דגן ותוקפים את דובר צה"ל בדרישתו לקיים בדק בית בדובר צה"ל: "המתקפות על דגן הן ההוכחה לכך שדובר צה"ל צריך לעבור שינוי משמעותי"

רן כוכב

רן כוכב צילום: Flash90

חברי כנסת ושרים מיועדים בהם: השרה המיועדת ח"כ אורית סטרוק, ח"כ עמיחי אליהו המיועד להיות שר המורשת, יו"ר הקואליציה לשעבר והשר המיועד ח"כ מיקי זוהר, השרה המיועדת ח"כ עידית סילמן, ח"כ יואב קיש וח"כ שמחה רוטמן מגבים את ראש מועצת שומרון יוסי דגן בדרישתו לקיים בדק בית בדובר צה"ל ומגנים את הקמפיין שהרים נגדו דובר צה"ל. 

יו"ר הועדה המסדרת ח"כ יואב קיש: "יש להקפיד ולשמור שצה"ל ישאר מחוץ למחלוקות הפוליטיות. שיטתו של רה"מ היוצא לפיד לפעול לסתימת פיות, הפעם לראש מועצת שומרון יוסי דגן, תיכשל וסופה של האמת לנצח"? 

כוכבי

כוכבי צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

מיקי זוהר: "לצערנו יאיר לפיד מנסה להוביל קמפיין שיקרי ובזוי כנגד יוסי דגן שתורם לצה"ל בסדיר ומילואים רק משום שהוא פועל למען ההתיישבות"

יו"ר הקואליציה לשעבר המיועד להיות שר ח"כ מיקי זוהר גיבה גם הוא את דרישתו של ראש מועצת שומרון לבדק בית בדובר צה"ל ואמר: "יש לוודא שצה"ל אינו מעורב פוליטית. לצערנו יאיר לפיד מנסה להוביל קמפיין שיקרי ובזוי כנגד יוסי דגן שתורם לצה"ל בסדיר ומילואים רק משום שהוא פועל למען ההתיישבות. זו לא בושה לתקן ליקויים בצה"ל, תוך ציון עובדות ברורות. תפקידנו בממשלה הבאה הוא לתקן את העוולות הללו ובכך נחזיר את אמון הציבור בגופים השונים"

רוטמן: "התקיפה נגד יוסי דגן מראה כי אין מדובר במעידה חד פעמית. יש לשמור את צה"ל מחוץ למחלוקות הפוליטיות"

יו"ר סיעת הציונות הדתית חה"כ שמחה רוטמן: "כבר לפני שבועיים התרעתי שהתנהלות דובר צה"ל מראה שהוא עובד עבור ארגוני שמאל; כשהיה אירוע של חייל גבעתי מיד כולם התגייסו להוקיע וכשהיה אירוע של חיילים ששלפו נשק מול פעילי ימין הייתה תגובה אחרת לגמרי. 

"החשיפה של דאבוש והתגובה התקיפה נגד יוסי דגן מראה כי אין מדובר במעידה חד פעמית. יש לשמור את צה"ל מחוץ למחלוקות הפוליטיות. התנהלות צה"ל בימים האחרונים רק פוגעת בחיילי צה"ל ובצה"ל כצבא העם. "

יוסי דגן ראש המועצה

יוסי דגן ראש המועצה צילום: דוברות

סטרוק: "‏יוסי דגן צודק 100%. הפער בין יחסי צה"ל- התיישבות בשטח, ובין הדרך בה הם מוצגים ע"י דו"צ - חסר סבירות ומחייב תיקון"

ח"כ אורית סטרוק והשרה המיועדת גם היא גיבתה את ראש מועצת שומרון יוסי דגן וצייצה בחשבון הטוויטר שלה: "‏יוסי דגן צודק 100%. הפער בין יחסי צה"ל- התיישבות בשטח, ובין הדרך בה הם מוצגים ע"י דו"צ - חסר סבירות ומחייב תיקון. בדק בית בדובר צה"ל זו לא מילה מגונה.זה צו השעה."

השרה המיועדת ח"כ עידית סילמן: ״דרישת יוסי דגן לבצע בדק בית בדובר צהל לאור התנהלות היחידה בשנים האחרונות היא בהחלט צודקת. צה״ל, צבא העם, הוא גוף ניטרלי ומקצועי וחייב להשאר כך.״