יועצו של נתניהו תוקף את חברות הכנסת מהליכוד: "כפויות טובה"

צחי ברוורמן תקף בחריפות את חברות הכנסת טלי גוטליב וגלית דיסטל אטבריאן: "הן לא נבחרו בזכות עצמן בפריימריז ועכשיו רוצות לעשות סיבוב על הגב שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/22 20:54 כה בכסלו התשפג

יועצו של נתניהו תוקף את חברות הכנסת מהליכוד: "כפויות טובה"
טלי גוטליב, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

סערת ההדלפות בליכוד: חברת הכנסת הטרייה טלי גוטליב האשימה בתחילת החודש את מקורבי נתניהו, ביניהם את ראש המטה של נתניהו, צחי ברוורמן, בהדלפת שיחה שנערכה בינהם לעיתונאי בן כספית. היום (ב') הורה ראש הממשלה המיועד ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, כי אנשי לשכתו נשלחו לבדיקת פוליגרף על רקע ההדלפות, כך על פי פרסום של כתבת הכנסת של חדשות 13, ליאור קינן.

צחי ברוורמן

צחי ברוורמן צילום: Marc Israel Sellem/POOL

על פי פרסום של הכתב הפוליטי של כאן חדשות, מיכאל שמש, ראש המטה של נתניהו, צחי ברוורמן תקף בחריפות את חברות הכנסת טלי גוטליב וגלית דיסטל בשיחה שהתקיימה באזור הלשכה. "הן כפויות טובה, הן לא נבחרו בזכות עצמן בפריימריז ועכשיו רוצות לעשות סיבוב על הגב שלי", אמר ברוורמן.

טלי גוטליב משיבה אש: "יועץ אחיתופל זה מה שאתה"

עוד הוסיף ואמר כי "היא (גלית דיסטל) אומרת שלא שברה ואזה? שתלך לפוליגרף. גוטליב אומרת שלא היא הדליפה? שתלך לפוליגרף. אני הלכתי לפוליגרף. אמרתי להן שיסירו את החסינות ויקבלו תביעה".

דיסטל נדחקת

דיסטל נדחקת צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חברת הכנסת טלי גוטליב, תקפה בחריפות את מקורובו של נתניהו: "צחי ברוורמן אני חייבת לך משהו ולא ידעתי?? שמעתי בתקשורת הערב שקראת לי (וגם לגלית) כפויית טובה. לידיעתך נבחרתי בפריימריז, משהו שלעולם לא היית עובר. מיזוגן שובניסט. עברת פוליגרף? תציג לי אותו. אתה פוגע קשות בליכוד ובנתניהו העומד בראשו. יועץ אחיתופל זה מה שאתה!"