כתב אישום: תקפה וקשרה את בן זוגה בדבק וחבלים בגלל ויכוח על חתולים

המשטרה עצרה חשודה בתקיפת בן זוגה בפתח תקוה, תוך קשירתו בנייר דבק, על רקע מאבק בנושא החזקת החתולים המשותפים שלהם | היום הגישה התביעה המשטרתית כתב אשום נגדה

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 18/12/22 16:29 כד בכסלו התשפג

כתב אישום: תקפה וקשרה את בן זוגה בדבק וחבלים בגלל ויכוח על חתולים
האביזרים בהם נעזרה התוקפת, צילום: דוברות המשטרה

חוקרי תחנת המשטרה בפתח תקווה פתחו לפני כשבועיים בחקירה לאחר קבלת דיווח על תושב העיר שהגיע לבית שכנו כשהוא כפות באמצעות חבלים ונייר דבק סביב פניו.

במהלך החקירה שניהלו שוטרי תחנת פתח תקווה עלה, כי זוגתו לשעבר של הקורבן המצוי בשנות ה-50 לחייו, תושבת חיפה כבת 37, הגיעה לביתו של הקורבן וכיבתה את החשמל בביתו דרך ארון החשמל בחדר המדרגות, כדי להגיע לחתוליהם המשותפים.

כאשר הקורבן יצא מביתו לבירור פשר התקלה, הפתיעה אותו הנאשמת על ידי התזת פלפל לעבר פניו תוך שהיא כופתת את הקורבן באמצעות חבלים ונייר דבק סביב פניו. בזמן שהנאשמת חיפשה אחר החתולים היא הבחינה כי הקורבן הצליח להשתחרר מהחבלים - אז תקפה אותו שוב באמצעות צנצנת שהיתה במקום תוך שהיא מאיימת לשרוף אותו באמצעות להביור קטן שהיה ברשותה. 

פעולות חקירה שביצעו חוקרי התחנה וניסיונות שונים לאתרה הביאו למעצרה לפני מספר ימים ומעצרה הוארך עד היום (א') בבית המשפט. היום כאמור הגישה יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז מרכז כתב אישום נגד הנאשמת בגין המיוחס לה.