נשאר על הגלגל: בנט נפגש עם בכיר בבית הלבן

ראש הממשלה לשעבר נפגש אמש עם היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן. במהלך הפגישה דיבר נפתלי בנט על טיב היחסים בין ישראל לארה"ב: "אני מקווה שהקשר הטוב עם ארה"ב יישמר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/22 08:48 יג בכסלו התשפג

נשאר על הגלגל: בנט נפגש עם בכיר בבית הלבן
צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט נפגש אמש (ג'), עם היועץ לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן. הפגישה התקיימה בבית הלבן, ובמהלכה נפתלי בנט הודה לסאליבן על תמיכתו של הנשיא ביידן בישראל בתקופה האחרונה. בנוסף הודה לו על אי החזרה להסכם הגרעין עם איראן, והקשב לעמדת ירושלים בנושא זה.

בנט: "על שתי המדינות לשמור ולחזק את הקשר ביניהן"

ראש הממשלה לשעבר, בירך על הקשר הטוב שבין מדינת ישראל לארה"ב, ואמר: "הממשלה בראשותי קיימה יחסים טובים וחמים עם ארה"ב תוך עמידה על האינטרסים של מדינת ישראל. אני מקווה שדבר זה ימשך. על שתי המדינות לשמור ולחזק את הקשר ביניהן, בלי קשר לתנודות הפוליטיות. ישראל מתמודדת עם אתגרים גדולים ולפנינו גם הזדמנויות גדולות בהקשר האזורי, ואני מקווה שהקשר הטוב עם ארה"ב יישמר".

בנט

בנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"נפתלי בנט הוא אזרח פרטי"

כזכור, לאחר שפרש מהפוליטיקה נפתלי בנט סימן לעצמו את היעד הבא - הרצאות בחו"ל. על פי הפרסום בישראל היום, קביעת ההרצאות ופרסומן אמנם נעשו עוד לפני שהממשלה שבראשה עמד סיימה לכהן, אך לאחר שבנט התפטר מכל תפקידיו בממשלה ובכנסת. לפני מספר חודשים התעוררה סערה אחרי דיווח בג'רוזלם פוסט שם פורסם כי בנט החל לשווק את עצמו להרצאות בארצות הברית ואף נטען כי שכר סוכן לשם כך, בנט הכחיש.  

מלשכת בנט נמסר בתגובה: "לאחר מעל עשור של שירות בממשלות ישראל כשר כלכלה, שר חינוך, שר ביטחון וראש הממשלה, נפתלי בנט הוא אזרח פרטי, ובשנה האזרחית הבאה הוא ייצא לסבב הרצאות ברחבי העולם היהודי ובכלל. בנוסף, בנט מרצה בהתנדבות באופן שוטף בפני חניכי מכינות קדם צבאיות ובפני חיילים, וימשיך לעשות זאת באהבה".