החובש קיבל דיווח על נפגעים וגילה כי בנו הוא הפצוע

פראמדיק מד"א אלעד פס קיבל דיווח על אירוע ירי וקפץ לזירה, כשהגיע גילה על אירוע אחר בקרבת מקום שם בנו נפגע מיידוי אבנים. "לא פשוט שאתה נזקק לטפל בבן משפחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/22 08:03 יג בכסלו התשפג

החובש קיבל דיווח על נפגעים וגילה כי בנו הוא הפצוע
זירת האירוע, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

קפץ לאירוע וגילה כי בנו הוא הפצוע: בשעת ערב (ג') התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על פצוע  מידוי אבנים לעבר רכב, בכביש 556 סמוך ליישוב כרמל בדרום הר חברון. פרמדיק מד"א שהוזנק לאירוע הופתע לגלות כי הפצוע הוא בנו בן ה 19 שנפצע באורח קל משברי זכוכיות. 

אבל הסיפור החל עוד קודם כשהפרמדיק, אלעד פס, קפץ בכלל לאירוע ירי עליו קיבל דיווח. "התקבל דיווח על אירוע ירי בכביש סמוך ליישוב כרמל" אמר הפרמדיק והמשיך "ראינו את הרכב עומד בכניסה ליישוב הנהג סיפר כי ירו על רכבו במהלך הנסיעה אך הוא לא נפגע מהירי. בזמן התשאול התקבל דיווח נוסף על ידויי אבנים לעבר רכב עם פצוע בהמשך הכביש".

הגיעו לרכב ודווחו על עוד אירוע

הגיעו לרכב ודווחו על עוד אירוע צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ואז הגיע הרגע הקשה בו המתנדב הבין כי הפצוע מיידוי האבנים הוא לא אחר מבנו. "דווח לי שמדובר בבן שלי, חברנו לרכב של בני וראיתי שהוא נפצע מהאבן וסובל מפציעות בגפיים ובפנים גם כתוצאה משברי זכוכיות" מתאר אלעד את רגע קבלת הבשורה והמפגש עם בנו. "לא פשוט שאתה נזקק לטפל בבן משפחה אבל לשמחתי הפציעות היו קלות והוא קיבל את הטיפול הרפואי הנדרש, ולאחר מכן  פינינו אותו להמשך טיפול רפואי בביה"ח סורוקה כשמצבו קל" סיים הפרמדיק.