זונחים את החרב: ארגון הטרור חמאס משנה את הלוגו

ארגון הטרור השולט בעזה מציין 35 שנות פעילות עם סמל חדש לציון המאורע. בסמל החדש החרבות הוחלפו ברובה ושלשלאות המציגות את ההגבלות שמטיל "הכיבוש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/12/22 13:29 יא בכסלו התשפג

זונחים את החרב: ארגון הטרור חמאס משנה את הלוגו
חמאס, צילום: Attia Muhammed/Flash90

הלוגו החדש של חמאס: ארגון הטרור הרצחני ששולט ברצועת עזה יחגוג בקרוב 35 שנות פעילות. במסגרת ציון המאורע מחדשים בחמאס גם את הלוגו. הלוגו כולל את עקרונות היסוד: דבקות ב"פלשתין ההיסטורית" שמצויינת על ידי מפת "פלשתין", דבקות ב"התנגדות כדרך לשחרור" המצויינת על ידי הרובה ודבקות ב"ירושלים כבירה הנצחית של הפלשתינים" המצויינת על ידי מסגד אל אקצא.

הלוגו החדש:

הלוגו מציין את הדרך היחידה שלשחרור ירושלים

על השינויים יודיע ארגון הטרור במסיבת עיתונאים במסיבת עיתונאים שתערך ביום ד' הקרוב מול ביתו של מייסד התנועה השיח' אחמד יאסין. ב 14.12 תציין חמאס 35 שנה להווסדה והלוגו המצורף תוכנן כך שידגיש שהדרך היחידה לשחרור ירושלים היא דרך הרובה וכך ינותקו ההגבלות שמטיל "הכיבוש" על הפלסטינים.

הלוגו הנוכחי של חמאס:

לוגו חמאס הנוכחי

לוגו חמאס הנוכחי צילום: ויקיפדיה

"המוות למען אללה הוא הנעלה במשאלותיה"

ארגון הטרור חמאס, נזכיר, הוקם בשנת 1987 ומטרתו על פי האמנה הרשמית הוא הקמת מדינה פלשתינית אסמלאמיסטית בשטחי ארץ ישראל כולה. המוטו של הארגון הוא: "אללא הוא תכליתה, הנביא הוא דמות המופת שלה, הקוראן הוא החוקה שלה, מלחמת הקודש היא דרכה והמוות למען אללה הוא הנעלה במשאלותיה".


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368