צפו נערים שב"חים הוחזקו במקלט בלוד ללא אוכל ומים, תושב העיר נעצר

דיווח למוקד 100 עורר את חשד השוטרים לאחר ששני נערים בני 14 התלוננו כי הם נחטפו וכי הם מוחזקים במקלט בעיר לוד | המיקום של המקלט זוהה, והתגלה כי תושב העיר לוד כלא שני נערים שב"חים ללא אוכל ומים

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/12/22 17:56 ט בכסלו התשפג

נערים שב"חים הוחזקו במקלט בלוד ללא אוכל ומים, תושב העיר נעצר
רגע החילוץ בלוד, צילום: דוברות משטרה

תושב לוד כבן 50 נעצר היום (שבת) במסגרת חקירת פרשיה מזעזעת, בחשד לחטיפת שני נערים שב"חים וכליאתם במשך מספר ימים במקלט בעיר. תחילת החקירה עם  קבלת דיווח במוקד 100 משני נערים כבני 14 על כך שנחטפו ומוחזקים 3 ימים במקלט בלוד ללא אוכל ומים, כאשר רק היום הצליחו לחייג אל מוקד 100 לעזרה, מהטלפון הנייד של החשוד בחטיפה, כשהגיע לבדוק את מצבם.

שוטרי התחנה, יחד עם מערכי מודיעין מחוזיים, הצליחו לחשוף את מיקום החטיפה והכליאה של החטופים ולאחר פריצת המנעול בסיוע מקצועי של לוחמי כיבוי והצלה, חילצו השוטרים את שני הקטינים שהועברו אל תחנת המשטרה לקבלת עזרה והמשך איסוף מידע. 

בתום סריקות בבניין בו מוצב המקלט, הצליחו השוטרים לאתר ולעצור את החשוד - תושב העיר כבן 50, והוא נלקח לחקירה בתחנת לוד לבחינת הרקע והנסיבות, לרבות חקירת חשד להעסקתם בניגוד לחוק.  מהמשטר הנמסר כי בכוונה להביאו בהמשך לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך מעצרו בהתאם לצורכי החקירה.