הותר לפרסום שמו של ההרוג בתאונת הדרכים סמוך לניל"י

תאונת הדרכים הקשה בכביש 446: הותר לפרסום כי מאור כהן, תושב כרם רעים, הוא ההרוג בתאונה | "מועצת בנימין וראש המועצה, בשם כל תושבי בנימין, משתתפים בצער העמוק של משפחת ההרוג ושולחים חיזוק לקהילת כרם רעים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/22 22:34 ז בכסלו התשפג

הותר לפרסום שמו של ההרוג בתאונת הדרכים סמוך לניל"י
מאור כהן ז"ל תושב כרם רעים, צילום: באדיבות המשפחה

התאונה הקשה סמוך לניל"י: הותר לפרסום הערב (ה') כי מאור כהן, תושב כרם רעים, הוא ההרוג בתאונה בכביש 446. כזכור, עוד שלושה בני אדם נוספים נפצעו בתאונה, בהם גבר שנפצע באורח בינוני ואישה שנפצעו באורח קל.

מועצת בנימין שלחה הודעה לתושבי גוש דולב-טלמונים, בה נכתב: "הערב אירעה תאונת דרכים קשה ליד ניל"י במעורבות כמה כלי רכב. לצערנו הרב, בתאונה נהרג תושב כרם רעים מאור כהן ז"ל. הודעה נמסרה למשפחתו. תושבים מיישובי הגוש נפצעו באורח קל. צוותי החירום של המועצה והיישובים מלווים את המשפחות ועוטפים אותן. מועצת בנימין וראש המועצה, בשם כל תושבי בנימין, משתתפים בצער העמוק של משפחת ההרוג ושולחים חיזוק לקהילת כרם רעים היקרה".

להב מוני בן ציון, מפקד האירוע, סיפר כי "בהגיענו למקום זיהינו זירה מורכבת עם שני רכבים הפוכים ובתוך אחד מהם לכוד. מייד התחלנו בפעולות לחילוצו באמצעים הידראוליים, זאת במטרה לאפשר לצוותים הרפואיים להגיש לו טיפול רפואי. עקב אופי התאונה, עם סיום פעולות החילוץ ביצעו הצוותים סריקה בזירת האירוע כדי לשלול האפשרות להימצאות לכודים נוספים".