נתניהו עונה לאבי מעוז: "מצעד הגאווה בירושלים ימשיך לצעוד"

אחרי שיושב ראש נעם וסגן השר המיועד התבטא נגד מצעד הגאווה בירושלים ואמר כי צריך לבטל אותו וכי הוא יפעל לכך, יושב ראש הליכוד מעביר מסר מרגיע: "הממשלה בראשותי לא תפגע בקהילת הלהט"ב, נדאג בערבות הדדית לכלל אזרחי ישראל"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 01/12/22 14:15 ז בכסלו התשפג

נתניהו עונה לאבי מעוז: "מצעד הגאווה בירושלים ימשיך לצעוד"
נתניהו עם מעוז, צילום: הליכוד

אמירה של סגן השר המיועד אבי מעוז עוררה סערה:  מעוז אמר כי, "צריך לבטל את מצעד הגאווה בירושלים תחילה. אני אדאג לבטל אותו, זו בושה וחרפה", ראש הממשלה המיועד נתניהו העביר מסר מרגיע לקהילה הגאה.

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו מסר לפני זמן קצר: "מצעד הגאווה בירושלים ימשיך לצעוד. הממשלה בראשותי לא תפגע בקהילת הלהט״ב ובזכויות של כל אזרחית ואזרח בישראל. נדאג בערבות הדדית לכלל אזרחי ישראל ונעבוד כדי לשפר את החיים של כולנו - זאת המשימה שלנו".

אבי מעוז: ״צריך לבטל את מצעד הגאווה בירושלים"

נזכיר בראיון לעיתון עולם קטן אמר השבוע מעוז: "צריך לבטל את מצעד הגאווה בירושלים תחילה. אני אדאג לבטל אותו, זו בושה וחרפה. אני הכי דוגרי בזה. בהסכמים הקואליציוניים זה אכן לא עלה, אבל אני לא מסתיר, ודאי שהייתי רוצה לבטל את זה. יש חוק שאוסר עירום בציבור, אבל שלוש מאות בני אדם, על בסיס לקונה בחוק שמתירה בעבור מיצג אומנותי להתערטל בציבור, הלכו לערד, הביאו צלם בינלאומי והצטלמו בעירום".

חילונית ויוצאת ימינה: המינוי המפתיע של אבי מעוז

על פי גורמים במפלגת נעם סגן השר המיועד ח"כ אבי מעוז בוחן את האפשרות להציב את רוני ססובר כמי שתעמוד בראש היחידה לבחינת תכני חוץ שתועבר ממשרד החינוך למשרד ראש הממשלה, ססובר היא אישה חילונית שפועלת רבות בתחומי חיזוק המשפחה ובעבר הייתה חלק ממפלגת ימינה.