בילוי משפחתי: אב ובנו הקטין נעצרו בחשד לגניבת קטנוע

משטרת ישראל עצרה חשודים בגניבת שני כלי רכב דו גלגליים בירושלים. בין החשודים - אב ובנו הקטין. במהלך היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרם

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/22 09:06 ז בכסלו התשפג

בילוי משפחתי: אב ובנו הקטין נעצרו בחשד לגניבת קטנוע
אילוסטרציה, צילום: Flash90

בשעת ערב מאוחרת אמש (ד'), הבחין שוטר היחידה הטקטית מאגף המבצעים של המשטרה, בשני חשודים מכניסים קטנוע אל תא מטען של רכב ומתחילים בנסיעה מהמקום. חשדו של השוטר התעורר והוא עצר את הרכב בו נסעו החשודים תוך שהזעיק כוחות משטרה נוספים מתחנת שפט ויחידת השיטור העירוני מחוז ירושלים.

בבדיקה מול בעלי הקטנוע עלה כי החנה את רכבו בשכונת רמות שבצפון העיר ירושלים. שני החשודים במעשה, האב בן ה-41 ובנו הקטין בן ה-16 הועברו לחקירה בתחנת לב הבירה.

הקטנוע שנגנב והוכנס לרכב

הקטנוע שנגנב והוכנס לרכב | צילום: דוברות המשטרה

במקרה נוסף הלילה, בפעילות יזומה לסיכול עבירות רכוש שערכו שוטרי תחנת לב הבירה ובלשי היחידה ללחימה בפשיעה מרחב ציון, נעצרו על ידם נהג קטנוע שעשה דרכו לכיוון שועפאט וניסה לחמוק מהשוטרים ורכב נוסף.

בדיקה העלתה כי מדובר בקטנוע שנגנב זמן קצר לפני כן מצפון העיר וכי החשוד במעשה בן 19 משועפאט נוהג בו על אף שלא הוציא רישיון נהיגה כלל. פרט אליו, נעצר חשוד נוסף בן 24, גם הוא משועפאט, בחשד למעורבותו בגניבת הרכב. גם חשודים אלו הועברו לחקירה בתחנת לב הבירה ובמהלך היום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרם של כלל ארבעת החשודים שנעצרו באירועים אלו הלילה.