פיגוע דריסה בבנימין: חיילת נפצעה באורח קשה, המחבל נוטרל

הטרור לא עוצר: סמוך לתחנת הדלק של כוכב יעקב מחבל האיץ את רכבו, פגע בחיילת וברח מהמקום, כוחות שהיו במקום פתחו במרדף אחריו ונטרלו אותו

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/11/22 10:51 ה בכסלו התשפג

פיגוע דריסה בבנימין: חיילת נפצעה באורח קשה, המחבל נוטרל
צילום: דוברות בנימין

גל הטרור נמשך: מחבל ביצע הבוקר (ג') פיגוע דריסה סמוך לתחנת הדלק של כוכב יעקב שבבנימין. המחבל האיץ את רכבו, פגע בחיילת כבת 20 וברח מהמקום. כוחות שהיו במקום פתחו במרדף אחריו ונטרלו אותו. החיילת נפצעה באורח בינוני עד קשה והיא טופלה בהכרה מלאה על ידי מד"א ופונתה לבית החולים שערי צדק עם חבלת ראש קשה.

על פי דיווחים ראשוניים, הפצועה עמדה בתחנת האוטובוס בצד הדרך, כשרכב שחור מסוג קיה פגע בה במהירות ונמלט. על פי עדי ראייה, החיילת נתפסה על הרכב ונגררה איתו מעל 250 מטר עד שנפלה. בתום מרדף שארך דקות ספורות, נהג הרכב נתפס כקילומטר מהזירה ונוטרל בידי כוחות הביטחון.

צילום: דוברות איחוד הצלה

מספר צעירות שראו את הפיגוע נזקקו לסיוע ולעזרה נפשית

עמנואל תמם ואלחנן כובאני חובשי איחוד הצלה מסרו: "לדברי עוברי אורח הולכת הרגל נחבלה בראש, בגפיים, ובפלג גופה העליון כתוצאה מפגיעת רכב פלשתיני שהמשיך בנסיעה. הענקנו לה סיוע ראשוני בזירת התאונה ולאחר מכן היא פונתה למרכז הרפואי שערי צדק בירושלים כשמצבה מוגדר קשה".

צילום: ללא

מנחם לף מנהל מרחב בנימין של איחוד הצלה הוסיף: "עקב אופי האירוע - צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע ועזרה נפשית למספר צעירות שראו את הרכב שדרס ונמלט מהמקום".

מחבלים השליכו מטענים לעבר ג'יפים צבאיים שנתקעו סמוך לחברון

שני גי'פים צבאיים שהיו בסיור מבצעי בכפר בית אומר שבמרחב החטיבה המרחבית עציון, נתקעו אמש (ב') בכפר כתוצאה מתקלה טכנית. בנקודה התפתחה הפרת סדר בהשתתפות עשרות מפרי סדר שיידו אבנים, זרקו מטענים מאולתרים ואף ירו לעבר הכוחות שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי חי. זוהו פגיעות.

הג'יפים חולצו בהצלחה על ידי כוחות צה"ל שנכנסו לכפר. אין נפגעים לכוחותינו ונגרם נזק קל לרכבים. האירוע מתוחקר. הפלשתינים דיווחו על עימותים וטענו כי היו חילופי ירי. במהלך העימותים שמונה מחבלים נפצעו, שניים באורח אנוש ומותם נקבע הבוקר.