פרסום ראשון מקומם: דגלי אש"ף בלב אוניברסיטת תל אביב

תנועת הסטודנטים של מפלגת בל''ד ערכה מופע מוזיקלי בו השתתפו מאות. על המודעה נכתב כי האירוע יתקיים ב"שייח' מוניס" | לאחר האירוע נכתב: "תנועת הסטודנטים היא הדרך הטובה ביותר לספק לסטודנט הפלשתיני באוניברסיטאות בישראל מרחב לתרגל את זהותו"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 28/11/22 17:05 ד בכסלו התשפג

מקומם: דגלי אש"ף בלב אוניברסיטת תל אביב
אילוסטרציה, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לפני כחודש קיימה תנועת "ג'פרא", תנועת הסטודנטים של מפלגת בל''ד, הפגנת תמיכה והזדהות עם המחבלים שחוסלו בשכם בכניסה לאוניברסיטת תל אביב. אמש (א') נערך אירוע מקומם אף יותר בתוך האוניברסיטה בו הונפו דגלי אש"ף: "המופע המוזיקלי הגדול" נקרא "ג'באלנא" - ההרים שלנו, והשתתפו בו מאות סטודטים. 

האירוע המדובר התקיים אתמול בשעות הערב בבניין אודיטוריום בר-שירה של הפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטה. על ההזמנה שפורסמה בעמוד הפייסבוק של תנועת ג'פרא, נכתב כי "עצרת הסטודנטים" תתקיים ב"שייח' מוניס 1, אוניברסיטת תל אביב". 

"הסתה לא תרתיע אותנו מלהתגאות בזהות שלנו"

בעמוד הפייסבוק של התנועה נכתב היום כי "האירוע אמש סיפק הוכחה נוספת למי שעדיין לא השתכנע שתנועת הסטודנטים היא הדרך הטובה ביותר לספק לסטודנט הפלשתיני באוניברסיטאות בישראל מרחב בטוח לתרגל את זהותו, לתרגל את התרבות שלו, את השתייכותו לעמו, את התרבות של עמו, והאותנטיות של עמו".

עוד נכתב כי "ההסתה אחרי ערבי ג'פרה הפכה להרגל שאנחנו לא מופתעים ממנו, אבל אנחנו מבטיחים לכם שכל הסתה לא תרתיע אותנו מלהתגאות בזהות שלנו, ומהמשך פעילותנו הפוליטית הסטודנטיאלית... אנחנו תמיד שואפים לטוב ביותר, למעננו ולכל האנשים שלנו".

מאוניברסיטת תל אביב טרם נמסרה תגובה.

 

.