בליכוד רוצים לסגור את תאגיד השידור הציבורי. קרעי: "גל"צ אחר כך"

התאגיד מורכב משלוש מערכות: דרמה, דוקומנטרי והחדשות. על פי הפרסום, כוונת הליכוד מתמקדת אך ורק בסגירת מערכת החדשות, ברדיו ובטלוויזיה | קרעי אמר כי הוא לא מכיר שעסקו בסוגיה במהלך המו"מ, אך הוסיף: "אין סיבה שנמשיך לממן שידור ציבורי"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 27/11/22 20:44 ג בכסלו התשפג

בליכוד רוצים לסגור את תאגיד השידור הציבורי. קרעי: "גל"צ אחר כך"
בקרוב יאלצו לחפש עבודה?, צילום: Gili Yaari/Flash90

תאגיד השידור הציבורי המוכר תחת המותג "כאן" הוקם בשנת 2015 מכוח חוק השידור הציבורי הישראלי, והחליף למעשה את "רשות השידור", שהחוק הורה על סגירתה. הערב (א') נראה כי במפלגת השלטון המיועדת רוצים לסגור את התאגיד, כך על פי פרסום בחדשות 12. 

התאגיד מורכב משלוש מערכות: דרמה, דוקומנטרי והחדשות. על פי הפרסום, כוונת הליכוד מתמקדת אך ורק בסגירת מערכת החדשות, ברדיו ובטלוויזיה. הנושא טרם עלה במו"מ אולם נציין כי בשנת 2017 דרש נתניהו לסגור את התאגיד, מהלך שנפל בשל התנגדותו של השר לשעבר משה כחלון.

קרעי: "זו התוצאה שאליה אני מוביל בשלוש השנים האחרונות"

תגובת הליכוד: "הנושא לא עלה במשא ומתן".

חבר הכנסת מהליכוד שלמה קרעי, אמר הערב כי הוא לא מכיר את הדיבורים על המהלך בחדרי המשא ומתן, אך הוסיף כי "זו התוצאה שאליה אני מוביל בשלוש השנים האחרונות בקידום סדר יום של שוק תקשורת חופשי ותחרות. אין שום סיבה שנמשיך לממן שידור ציבורי בכמעט מיליארד שקלים בשנה. התאגיד תחילה, גל"צ אחר כך. אפשר גם במקביל".