טרגדיה בטיול השנתי של האולפנה: המורה לשל"ח התמוטט ונפטר

תלמידות כיתות י"א-י"ב באולפנת אהבת ישראל בבית שמש יצאו לטיול שנתי בעיר אילת, אך הוא הסתיים באסון כאשר הבוקר התמוטט יוסי כהן, המורה לשל"ח, ופונה לבית החולים יוספטל בעיר שם נקבע מותו

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/11/22 12:20 ל בחשון התשפג

טרגדיה בטיול השנתי של האולפנה: המורה לשל"ח התמוטט ונפטר
יוסי כהן, צילום: באדיבות המשפחה

הטיול שהפך לאבל. הבוקר (ה'), במהלך טיול שנתי באילת של בנות כיתה י"א-י"ב מאולפנת "אהבת ישראל" בבית שמש, התמוטט המורה לשל"ח יוסי כהן, פונה לבית החולים "יוספטל", ושם נפטר. מרגע היוודע האסון צוותים מקצועיים מלווים ועוטפים את תלמידות בית הספר וצוותי החינוך.

בנות כיתה י"א ו-י"ב והצוות החינוכי נפגשו הבוקר עם צוותים מקצועים בעיר אילת כדי לעבד את האסון הנורא ולאפשר חזרה לבית הספר ולעיר. כאשר תגענה הבנות מאילת יתקיים עמן מפגש נוסף בבית הספר יחד עם הצוותים המקצועיים.

מעיריית בית שמש נמסר כי "העירייה אבלה ומשתתפת בצער עמוק עם פטירתו של המורה יוסי כהן ושולחת תנחומים לרעייתו היקרה רחל, עובדת מחלקת הקליטה בעירייה, למשפחה היקרה ולכל קהילת 'אהבת ישראל'". בנוסף נמסר כי צוות מנהל הרווחה והשירותים החברתיים של עיריית בית שמש מלווים את משפחת כהן ברגעים הקשים וכי ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך, מנכ"ל העירייה יוחנן מאלי, ראש מנהל חינוך שרי דרור וראש מנהל רווחה גילה רונן מלווים את בית הספר, צוות ההנהלה וההוראה ואת משפחת כהן.