אלמנת הנרצח בחולון: "הסתכלתי על החשוד וראיתי שמשהו לא בסדר אצלו"

לנה, אלמנתו של יורי וולקוב שנדקר למוות על ידי רוכב קטנוע בחולון, שחזרה את האירוע בדמעות: "אנחנו עברנו בדרך, ואמרנו לנהג האופנוע שזה לא טוב שהוא נוסע ברמזור באדום, כאשר בשבילנו זה היה אור ירוק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/11/22 11:48 ל בחשון התשפג

אלמנת הנרצח בחולון: "הסתכלתי על החשוד וראיתי שמשהו לא בסדר אצלו"
צילום: דוברות איכילוב

האלימות בכבישים: יורי וולקוב, בן 40, עובד בבית החולים איכילוב,נדקר למוות אתמול (ד') על ידי רוכב קטנוע בעקבות ויכוח שהתפתח בין השניים במעבר חצייה ברחוב אילת בעיר חולון. וולקוב התמוטט במקום ופונה על ידי גורמי הרפואה לבית החולים וולפסון במצב אנוש תוך פעולות החייאה. בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו. כוחות משטרה החלו בסריקות אחר רוכב הקטנוע שנמלט המקום נסיבות האירוע בבדיקה.

"אמרנו לנהג האופנוע שזה לא טוב שהוא נוסע ברמזור באדום"

לנה, אלמנתו של יורי וולקוב, שחזרה את האירוע בדמעות: "בן אדם אחד דקר את בעלי, ומאוד קשה לנו, מאוד. אנחנו עברנו בדרך, ואמרנו לנהג האופנוע שזה לא טוב שהוא נוסע ברמזור באדום, כאשר בשבילנו זה היה אור ירוק. הסתכלתי על הנהג וראיתי שמשהו לא בסדר איתו, ואמרתי ליורי בעלי, 'אולי אני אצלם אותו ואשלח תמונה למשטרה, יש לו משהו', וזו הייתה הסיבה בעצם שהוא הרג אותו".

צילום: דוברות איכלוב

בסיום דבריה, אמרה אלמנתו של יורי כי "אני רוצה להודות לכולם, להנהלה והמחלקה שאני עובדת בה ושיורי עבד בה, והוא באמת עבד מכל הלב בשביל החולים, עוד אתמול הספיק לעזור למישהו".  

צילום: דוברות מד"א

פראמדיק מד"א דניס סבצ'נקו והחובשים של מד"א כפיר ורסנו ואלירן בקאלו סיפרו: "הפצוע שכב על אי התנועה בסמוך למעבר החציה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה בגופו. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו בטיפול רפואי ובביצוע פעולות החייאה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי המשך טיפול רפואי כשמצבו קריטי".