בגלל ויכוח בכביש: הולך רגל נדקר למוות בקטטה בחולון

יורי וולקוב, נפצע באורח אנוש לאחר שנדקר על ידי רוכב קטנוע במעבר חציה ברחוב אילת בחולון | המשטרה פתחה בסריקות אחר הדוקר שנמלט מהמקום

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 23/11/22 20:34 כט בחשון התשפג

בגלל ויכוח בכביש: הולך רגל נדקר למוות בקטטה בחולון
צילום: דוברות מד"א

האלימות בכבישים: יורי וולקוב, בן 40, עובד בבית החולים איכילוב,נדקר למוות הערב (ד') על ידי רוכב קטנוע בעקבות ויכוח שהתפתח בין השניים במעבר חצייה ברחוב אילת בעיר חולון. וולקוב התמוטט במקום ופונה על ידי גורמי הרפואה לבית החולים וולפסון במצב אנוש תוך פעולות החייאה. בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו. כוחות משטרה החלו בסריקות אחר רוכב הקטנוע שנמלט המקום נסיבות האירוע בבדיקה.

פראמדיק מד"א דניס סבצ'נקו והחובשים של מד"א כפיר ורסנו ואלירן בקאלו סיפרו: "הפצוע שכב על אי התנועה בסמוך למעבר החציה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה בגופו. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו בטיפול רפואי ובביצוע פעולות החייאה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי המשך טיפול רפואי כשמצבו קריטי".

 

הכה באמצעות קסדה: נהג הותקף באיילון, החמרה במצבו

כזכור, המשטרה עצרה לפני כשבועיים, תושב תל אביב בגין תקיפת אדם אחר לאחר תאונה בין השניים בנתיבי איילון. הפצוע פונה בתחילה במצב קל, אך במהלך הלילה הוחמר מצבו של הפצוע והוא מאושפז כעת במחלקת טיפול נמרץ. ממד"א נמסר מיד לאחר האירוע: "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על קטטה בין רוכב אופנוע לנהג רכב בכביש 20 סמוך למחלף ארלוזורוב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב גבר כבן 50 במצב קל-בינוני עם חבלת ראש".

בתיעוד שהופץ ברשתות נראה הנהג כשהוא מנסה לדבר עם רוכב האופנוע שהחזיק קסדה בידו, אך לאחר מספר שניות התנפל על הנהג והיכה אותו עם הקסדה, הנהג נפל ובהמשך קם על רגליו וניסה לדבר עם התוקף. אך אז תקף אותו שוב נהג האופנוע באכזריות עם הקסדה והנהג נפל ואיבד את הכרתו.