בישיבה סופדים לאריה: "הוא היה זה שעושה את הצחוקים"

אריה שצ'ופק בן ה-15 עשה הבוקר את דרכו לישיבה במושב בית מאיר בה למד ונרצח בפיגוע בכניסה לירושלים. חברו שהיה לצדו נפגע באורח קשה מאוד. | יעקב, איש צוות בישיבה, ספד: "במריבות תמיד היה משכין שלום"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 23/11/22 14:54 כט בחשון התשפג

בישיבה סופדים לאריה: "הוא היה זה שעושה את הצחוקים"
אריה הי"ד, צילום: באגדית המשפחה

בפיגוע הראשון שאירע הבוקר (ד') בכניסה לירושלים נרצח נער אחד, אריה שצ'ופק בן ה-15. חברו של אריה נפצע באופן קשה מאוד והרופאים נאבקים על חייו. אריה למד בישיבה קטנה, ישיבת "הרי יהודה" שבמושב בית מאיר והיה תלמיד שיעור ב'. הלווייתו הנער הצעיר תצא בשעה 15:00 מרחבת בית הכנסת "בוסוטן" שבשכונת הר נוף.

יעקב, איש צוות בישיבה, הכיר את אריה מאז החל ללמוד בישיבה בתחילת השנה שעברה. בשיחה עם "חדשות כיפה", סיפר יעקב על התלמיד הצעיר: "אריה היה בחור חמד, מלא שמחת חיים. הוא היה זה שעושה את הצחוקים בישיבה. במריבות תמיד היה משכין שלום. לומד טוב. אריה היה הדמות שכולם אהבו, זה שידע לגעת בלבבות של כולם. בשנה האחרונה הוא מאוד התקדם בלימוד ולמד מאוד ברצינות".

מבנה ראש ישיבת "הרי יהודה"

מבנה ראש ישיבת "הרי יהודה" | צילום: ישי אלמקייס

הברכות בישיבה לעילוי נשמת אריה |

הברכות בישיבה לעילוי נשמת אריה | צילום: ישי אלמקייס

"נגיע למפגע, למשלחים ולמתכננים"

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני שולח תנחומים בשם כל אזרחי ישראל למשפחתו של אריה שצ'ופק ז״ל שנרצח היום בפיגוע הקשה בירושלים. יהי זכרו ברוך".

שר הביטחון היוצא בני גנץ, הגיב גם הוא: "אנחנו נמצאים ביום קשה. לאורך הלילה והבוקר קיימתי שורה של הערכות מצב. אני מבקש קודם כל להשתתף בצער משפחתו של אריה שצ'ופק שנרצח בפיגוע הבוקר בירושלים, ולאחל החלמה לפצועים כולם. אנחנו נגיע למפגע, למשלחים ולמתכננים - ונשים עליהם את ידינו".